גיא לוזון. צילום: זאב שטרן
גיא לוזון. צילום: זאב שטרן

גיא לוזון חתם לשנה וחצי כמאמן מכבי. היריבה ברבע הגמר: מכבי נתניה

המאמן חוזר לקדנציה שלישית במועדון ויעביר את אימון הבכורה שלו ביום שלישי. מורד מגמאדוב ישוב לעמדת עוזר המאמן

פורסם בתאריך: 20.1.19 14:08

גיא לוזון חוזר למכבי פתח תקוה וחתם היום (ראשון) לעונה וחצי בקבוצה של הדודים אבי ועמוס. הוא יחליף בתפקיד את מורד מגמאדוב שאימן שלושה משחקים בלבד – הפסדי הליגה 4:2 להפועל חיפה ו-3:1 להפועל באר שבע, ובתווך הניצחון 1:4 בגביע מול הכח עמידר רמת גן.

בסיום ההפסד לבאר שבע אמש התראיין מגמאדוב והודה כי אינו מעוניין בתפקיד והוסיף כי בשיחה עם היו"ר אבי לוזון הודיע לו כי הקבוצה זקוקה למאמן מנוסה יותר. כזכור, לוזון פתח את העונה הנוכחית בבית"ר ירושלים ופוטר מתפקידו. ניסיונות להשיב הביתה את הבן האובד נעשו עוד במהלך תקופת האימון של אלישע לוי, וכעת, ככל הנראה בשל מצבה הקשה בתחתית – ארבעה הפסדים רצופים ותשעה משחקי ליגה ללא ניצחון, הבשילו התנאים לשובו.

"גיא לוזון נענה לבקשתו של אבי לוזון והסכים לקחת על עצמו את אימון מכבי פתח תקוה", נמסר בהודעת המועדון. בשלישי יעביר גיא אימון בכורה בקבוצתו החדשה-ישנה ובראשון הבא יעמוד על הקווים במשחק התחתית בחוץ מול סכנין, שמתחת לקו האדום. בהגרלת רבע גמר הגביע נקבע כי הקבוצה תפגוש לצמד משחקים את מכבי נתניה. המשחק הראשון ייערך בחוץ בין ה-6-8 בפברואר. הגומלין בין ה-26-28 באותו חודש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר