אוהדי הפועל פתח תקוה צילום זאב שטרן
אוהדי הפועל פתח תקוה צילום זאב שטרן

עו"ד יונגר פנה לבית המשפט בבקשה לאשר את מכירת הפועל פתח תקוה לכחולה

הרגע ההיסטורי של המועדון מתקרב. המנהל המיוחד ביקש לאשר את המכירה באופן דחוף, נוכח חלון ההעברות של הליגה הלאומית. "הייתה הצעה ממשית אחת, מדובר במחיר ריאלי", כתב. כונס הנכסים הרשמי נתן את הסכמתו למכירה

פורסם בתאריך: 22.1.19 17:33

עו"ד יצחק יונגר פנה היום (שלישי) לבית המשפט בבקשה שיאשר באופן מיידי את מכירת הפועל פתח תקוה לעמותת הכחולה תמורת מיליון שקלים. בבקשתו, ציין המנהל המיוחד כי מדובר בבקשה דחופה נוכח חלון ההעברות שייסגר ב-5.2. עוד ציין עו"ד יונגר, כי עו"ד נחמה אבן ספיר, ב"כ הכונס הרשמי, נתנה כבר את הסכמתה למכירה. אחרי האישור הצפוי של בית המשפט, יהיה על הכחולה לעבור את הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל, המתכנסת בימי רביעי. לאחר אישור בית המשפט והוועדה להעברת זכויות, תעבור הפועל רשמית לידי העמותה.

הבקשה של עו"ד יונגר לבית המשפט, כולל מסמכי ההצעה של הכחולה

בבקשתו לבית המשפט, מציין עו"ד יונגר כי "על אף מספר מתעניינים ברכישת הקבוצה, במהלך פעילות המנהל המיוחד התקבלה רק הצעה ממשית אחת לרכישת הקבוצה וזאת מעמותת הכחולה, אשר הציעה תמורה בסך 300 אלף שקלים. המנהל המיוחד סרב לקבל הצעה זו ועל כן פנתה הכחולה לבית המשפט הנכבד בבקשה לחייב את המנהל המיוחד להוציא את הקבוצה למכרז. מעבר לפנייה לבית המשפט, החלו אוהדי הקבוצה בקמפיין אגרסיבי כנגד המנהל המיוחד בדרישה להוציא את המכרז על אף שההצעה נמוכה. לאחר שהמנהל המיוחד עמד בסירובו לאור החלטת בית המשפט הנכבד אשר דחתה את בקשת הקבוצה וגיבתה את שיקול דעת המנהל המיוחד, שבה הכחולה, הרוכשת, לנהל משא ומתן עם המנהל המיוחד ולבסוף נאותה להגדיל את הצעתה למינימום של מיליון שקלים. לאור הדלת מחיר המינימום, הגיש המנהל המיוחד בקשה לבית המשפט הנכבד, לפרסום הזמנה להציע הצעות לרכישת הממכר".

בהמשך נכתב: "ההצעה היחידה שנמסרה למנהל המיוחד הייתה הצעתה של הכחולה, אשר התחייבה לרכוש את הממכר תמורת מיליון שקלים. בהתאם לדרישת המנהל המיוחד נמסרה גם ערבות אישית להבטחת התשלום השני. לאחר שחלפו מספר ימים מהמועד האחרון להגשת הצעות בהם לא הוגשה על הצעה נוספת, המנהל המיוחד מבקש לאשר את הכר בהתאם לתנאי ההצעה". בהמשך ציין עו"ד יונגר את עיקרי תנאי הרכישה אותם הציג בטופס הרכישה, בין השאר בנוגע לקבלת הכספים מהפירוק הראשון של המועדון. "יאמר כבר עתה כי מניסיונו של המנהל המיוחד, ולאור מכירת זכויותיהן של קבוצות אחרות, המדובר במחיר ריאלי. כך בין היתר במהלך הפירוק הקודם של הקבוצה נמכרו הזכויות של הקבוצה כאשר היא הייתה בליגה הלאומית בתמורה לסך של 700 אלף שקלים ב-11 תשלומים, כך גם נמכרו זכויותיה של קבוצת הפועל תל אביב בליגה הלאומית ללא תמורה כספית. זכויותיה של הפועל כפר סבא נמכרו תמורת 300 אלף שקלים כאשר הייתה בליגה א'".

בכל הנוגע לדחיפות לאישור המכירה כתב המנהל המיוחד: "חלון ההעברות בו ניתן להחתים שחקנים חדשים בליגה הלאומית ייסגר ב-5.2.19. עד מועד זה ולאחר אישור בית המשפט הנכבד למכר, על הרוכשת לקבל את הסכמתה של ההתאחדות לכדורגל להעברת הזכויות ולהספיק לחזק את סגל הקבוצה במסגרת חלון ההעברות הנ"ל. בנוסף, לכל יום שחולף עלויות משמעותיות כלפי קופת הפירוק. במצב דברים זה ולאחר שהמנהל המיוחד ייצב את הקבוצה, הבטיח את הישארותה בליגה הלאומית ולאחר שעל אף הפחתת 11 נקודות בתחילת עונת המשחקים נוכח הליכי הפירוק, צברה הקבוצה 17 נקודות (28 סך הכל) והיא מצוייה מעל הקו האדום מתחתיו יורדות הקבוצות מהליגה הלאומית לליגה א', לאור העובדה כי מדובר בהצעה יחידה, מתבקש בית המשפט הנכבד לאשר את המכר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כחול מאושר

    יאללה מזל טוב
    הכחולה לשמור על שחקני הבית
    מכאן רק לקבל החלטות נקיות
    ישששש

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר