אוהדי הפועל היום בעילוט
אוהדי הפועל היום בעילוט

הקהל הגיע, הקבוצה לא: 0:0 חלש מאוד להפועל פתח תקוה מול איכסל

בניגוד מוחלט לאווירה הנהדרת שסיפקו כ-400 אוהדים/בעלים שעשו את הדרך לעילוט, הציגו שתי הקבוצות את אחד המשחקים החלשים ביותר שנראו העונה בליגה הלאומית. הכחולים נותרו מחזור נוסף במקום ה-14

פורסם בתאריך: 25.1.19 17:39

אם נכנסתם לכאן עם ציפייה לקרוא ידיעת סיכום משחק, כבר אנחנו אומרים לכם שצפויה לכם אכזבה. כ-400 אוהדי הפועל, שקיבלו השבוע באופן כמעט סופי את הבשורה כי בקרוב מאוד יהיו הבעלים של הקבוצה שלהם, קיוו להשלים שבוע חלומי עם שלוש נקודות, אך בפועל חזו באחד המשחקים החלשים ביותר שנראו העונה בליגה הלאומית, עם 0:0 בין הפועל להפועל איכסל.

לא מעט פרצופים שלא נראו במשך שנים ביציעי הפועל עשו את הדרך היום לעילוט וסיפקו טעימה נהדרת מהאווירה שצפויה מעכשיו במשחקיה של הקבוצה. הקפטן רם לוי, שנפצע באימון הקבוצה, לא שותף, כאשר עומר ורד ענד את סרט הקפטן. אז מצבים, כאמור, לא היו, פרט להדיפה של דודי אלון בדקה ה-43 מבעיטה חופשית של ציון צמח.

שתי הקבוצות הציגו משחק חלש ומפוזר ואף אחת מהן לא ייצרה אפילו התקפה אחת ראויה לציון. בסיום המשחק שרקו חלק מהאוהדים שריקות בוז לשחקנים, כאשר החלוץ אמאדו סוקונה, שהציג עוד משחק חלש, ניגש ליציע כשהוא קורא לאחד האוהדים שביקר אותו לבוא לשוחח איתו, אך שחקני הקבוצה הרחיקו אותו מהמקום.

ביום רביעי צפויה הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל להתכנס בכדי לאשר את כניסתה של הכחולה באופן רשמי כבעלי המועדון, כאשר משחק הבית הראשון, אם כך יהיה, יהיה ביום שישי הבא מול הפועל נצרת עילית. מאמן היריבה ואקס הפועל ירון הוכנבוים, הגיע היום לעילוט.

הרכב: דודי אלון, עומר ורד, ספיר יתח, דייויד אבידור, דניאל בורחל, דניאל שוורצבוים, עמית מזרחי, גל לוי, שגיא דרור (89, אופק אושר), רוי מליקה (72, גל אסולין), אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

15 תגובות
  1. מוישה

    אני מקווה שבכחולה מבינים שדרוש חיזוק של 2 שחקנים מעל הרמה של אלה הקיימים כדי להשאר.
    עד עכשיו הקבוצה לא התחזקנ אלא רק הגיעו שחקנים באוצה רמה של אלה שעזבו.

  2. דגו

    אתה מאמן אפס חבל שאתה בכלל נמצא בפתח תקוה כול קבוצה שהייתה הרסתה אותה …ותפסיק להגיד אכלו לי שתו לי

  3. ניסו

    כן מסאי גם פה התחלתה לערבב שחקנים .. תפסיק עם תנועות הידיים כי אתה לא מאמן ..

  4. רונן

    צריך מאמן דחוף ביותר בעל שיעור קומה לפני שהיה מאוחר נראה לי שמשחקים בנידמאלי.

  5. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    הכבוצה הגיע למישחק…מי שלא היגיע זה המהמן.עת להשלים את הפזל להחליף מאמן.יש לנו קבוצה מצויינת. עים נוער מצויין. הבעייה שנישארה .זה המאמן. דיי עד לפה.בלי שיטת מישחק. בלי כלום השחקנים. מאבדים את העשתונות. עמותה היגעה שעת המיבחן שלכם.פשלות לא על חשבון האוהדים

  6. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    הכבוצה הגיע למישחק…מי שלא היגיע זה המהמן.עת להשלים את הפזל להחליף מאמן.יש לנו קבוצה מצויינת. עים נוער מצויין. הבעייה שנישארה .זה המאמן. דיי עד לפה.בלי שיטת מישחק. בלי כלום השחקנים. מאבדים את העשתונות. עמותה היגעה שעת המיבחן שלכם.פשלות לא על חשבון האוהדים ..אני קורה מיכן לכול האוהדים. שהפועל חשובה להם להחרים את המישחקים. עד לפטוריי המהמן.

  7. כחולים וותיקים

    מה קרא.סיכמו על תייקו.יש אפשרות. זה לא הזוי. אים כך חבל לבוא למישחקים

  8. זיו

    כמה אתם כותבים על השטות הזאת שנקראת הפועל פתח תקווה? את מי זה מעניין?? מתי פעם אחרונה כתבתם כתבה בספורט שהיא לא על כדורגל? אתם קוראים לעצמכם עיתון? אתם חלטורה, בבתי ספר יסודיים מוציאים עיתונים יותר רציניים. רמה נמוכה

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לחקור משחקים בליגה הלאומית. ביפרט של הפועל פ"ת .

  10. כחול ותיק מבין דברים

    יובל נעים.בוא תעשה נעים להפועל פ"ת.
    קיימים עברו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר