אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

בהפועל פתח תקוה מצפים לפחות לאלף אוהדים מול נצרת עילית, השחרור של מוראיאמה לא הגיע

למרות שהעברת הבעלות הרשמית לידי הכחולה נדחתה לשבוע הבא, בעמותה מתכננים הפנינג לאוהדים. מעל מ-100 מנויים נמכרו מתחילת המכירה היום. גל צרויה חתם באשדוד וגם: מדוע נערך הפוסט על עזיבתו של רוי רונן?

פורסם בתאריך: 31.1.19 17:11

למרות שהעברת הבעלות הרשמית לידי עמותת הכחולה נדחתה לפחות עד ליום ראשון ב-16:00, אז תתכנס הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל, מתכוננים בהפועל למשחק חגיגי מחר (שישי, 15:00, ראש הזהב) מול הפועל נצרת עילית. במועדון מצפים לקהל רב שיגיע לדחוף את הקבוצה, כאשר ההערכות מדברות לפחות על אלף אוהדים.

כאמור, למרות שהבעלות עוד לא עברה רשמית לידי העמותה, אך אושרה כבר על ידי בית המשפט, התחילו היום בהפועל במכירת המנויים עד לסיום העונה. נכון לשעה 17:00 נמכרו כבר מעל ל-100 מנויים, כאשר המכירה, שמתקיימת החל מהצהריים באתר "פשבר", תתקיים גם בקופות המשחק מחר בין 12:00-14:00. עוד לפני המשחק מתכננים בעמותת הכחולה הפנינג לאוהדים החל מהשעה 14:00 שיכלול עמדת בלונים, עמדת איפור ועמדת סוכריות.

במישור המקצועי, החלוץ רוי רונן עזב היום את המועדון וחתם בהפועל קריית שמונה מליגת העל. רונן, אחיינו של הספונסר גל חצור, הגיע לפני כשנה למועדון והציג יכולת טובה במחזורי הסיום של העונה שעברה. העונה רונן פתח שש פעמים בהרכב ועלה עוד שמונה פעמים כמחליף, ללא כיבושים. בסביבתו של השחקן לא אהבו את הפרסום של המועדון מוקדם יותר היום, לפיו השחקן שוחרר, אלא טענו כי החלוץ ביקש להשתחרר נוכח מיעוט הדקות להן זכה. בהמשך אכן השתנה הפרסום לכך "שהמועדון נענה לבקשתו של רוי רונן להשתחרר מהקבוצה".

רוי רונן. צילום: ספי מגריזו

רוי רונן. צילום: ספי מגריזו

הקפטן רם לוי, שנעדר במחזור שעבר בעקבות פציעה, חזר לאימונים וצפוי לשוב להרכב. שחרורו של הקשר היפני טאקויה מוראיאמה הגיע באיחור מההתאחדות הסרבית, והוא לא ייכלל בסגל הקבוצה למשחק מחר. השוער רם שטראוס, שיוכל לחתום בקבוצה גם לאחר סגירת חלון ההעברות, ממשיך להתאמן בקבוצה. החלוץ גל צרויה, שהתאמן עם הפועל בתחילת השבוע אך לא ניתן היה להחתימו בגלל העיכוב בהעברת הבעלות, חתם במ.ס אשדוד מליגת העל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר