שחקני הפועל חוגגים את השער של סוקונה
שחקני הפועל חוגגים את השער של סוקונה

כאן מתחילה החגיגה בכחול: 0:2 גדול להפועל פתח תקוה על נצרת עילית (וידאו)

היא חזרה. כ-2,000 כחולים (מספר שיא העונה) סיפקו אווירה אדירה בראש הזהב, והשחקנים החזירו על המגרש. אמאדו סוקונה וגל אסולין סידרו שלוש נקודות חשובות מול מוליכת הטבלה ושבוע של אופוריה לאוהדים. הקבוצה של מסאי דגו נותרה במקום ה-14

פורסם בתאריך: 1.2.19 17:38

עשרות הילדים שהתלוו להוריהם ומילאו היום (שישי) את יציעי ראש הזהב, זכו לטעום לראשונה בחייהם מאווירת הקרנבל אותם מסוגלים לייצר אוהדי הפועל פתח תקוה. כ-2,000 אוהדים כחולים הזכירו נשכחות עם תורים ארוכים בקופות, לגמו יחד בירה קרה בפאב הסמוך, שם החליפו חוויות עם שחקני העבר מוטי קקון וניב טל שהגיעו לתמוך, ונהנו לראות את ילדיהם מתהדרים בעמדת האיפור בגוונים של כחול כחלק מההפנינג שלפני המשחק.

צפו בחגיגות אחרי המשחק:

חברי עמותת הכחולה, שאוטוטו צפויה להפוך רשמית לבעלים של הפועל, נראו נרגשים מכולם בעקבות התכונה הרבה באצטדיון ומחוצה לו. וכאילו כאות הוקרה על פועלה עד כה, דאגו השחקנים של מסאי דגו שהקהל המסור לא רק יתחיל את היום בחיוך, אלא גם יסיים אותו בתשואות עם ניצחון 0:2 על מוליכת הטבלה הפועל נצרת עילית.

שלושה דורות של הפועל פתח תקוה

שלושה דורות של הפועל פתח תקוה

היציע המפוצץ בראש הזהב מול נצרת עילית

היציע המפוצץ בראש הזהב מול נצרת עילית

גל אסולין חוגג את שער הבכורה בהפועל

גל אסולין חוגג את שער הבכורה בהפועל

השער הראשון נכבש בדקה ה-53, כשאבי איבגי הדף לא טוב את הבעיטה של שגיא דרור ואמאדו סוקונה דחק מעמדת נבדל את שערו השמיני העונה. המחאות הקשות של אנשי נצרת עילית לא עזרו, 0:1 הפועל. שבע דקות אחר כך נשארה האורחת בעשרה שחקנים כשיובל אבידור דרך על ירין חסן והורחק. חמש דקות לסיום עלו החגיגות ביציע מדרגה נוספת, כשהמחליף גל אסולין סובב כדור מושלם מפינת הרחבה לרשת וחגג שער בכורה בקבוצתו החדשה, 0:2 בסיום.

החגיגות אחרי השער הראשון:

הפועל פתחה פער של 4 נקודות מבני לוד שמתחת לקו האדום והתקרבה כדי נקודה בלבד מאיכסל שנמצאת בחוף מבטחים, אבל ביום שכזה, בו השחקנים רוקדים בחיבוק קבוצתי מול יציעים גדושים באוהדים ששרים במלוא גרון, הסטטיסטיקה מתגמדת. הקהל של הפועל חזר, וחזר בגדול.

הרכב: דודי אלון, עומר ורד, דייויד אבידור (73, עמית מזרחי), ירין חסן, דניאל בורחל, רם לוי, דניאל שוורצבוים, גל לוי, שגיא דרור (90, אופק אושר), רוי מליקה (79, גל אסולין), אמאדו סוקונה.

החגיגות בסיום המשחק, מתוך עמוד הפייסבוק של הפועל:

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר