נציגי הכחולה במשרדי ההתאחדות. מימין: רו"ח אלעד סלע, דרור שי, עו"ד תומר פרסלר, חזי בן עמי ורו"ח איתן רחמני
נציגי הכחולה במשרדי ההתאחדות. מימין: רו"ח אלעד סלע, דרור שי, עו"ד תומר פרסלר, חזי בן עמי ורו"ח איתן רחמני

הפועל פתח תקוה צפויה לעבור בימים הקרובים לידי הכחולה

הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל שמעה היום פעם נוספת את נציגי הכחולה ובימים הקרובים צפויה להכריע האם הפועל פתח תקוה תועבר לבעלות עמותת האוהדים. עו"ד פרסלר: "בטוח שסיפקנו את התשובות לכל השאלות"

פורסם בתאריך: 10.2.19 18:59

חברי הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל נפגשו היום (ראשון) פעם נוספת עם חברי עמותת הכחולה בעניין העברת הבעלות במועדון לידי עמותת האוהדים. בתום הדיון נמסר כי הוועדה תקבל החלטה בעניין בימים הקרובים. בסיום הדיון נשמעו נציגי העמותה אופטימיים, כאשר ההערכה היא כי ההודעה על אישור העברת הבעלות צפוי להגיע לאחר העברת הבקשה לרשם העמותות בנוגע לשינוי התקנון, דבר הצפוי לקרות ביום שלישי. למרות זאת, אישור הוועדה צפוי להיות בכפוף לאישור סופי של רשם העמותות, דבר העלול להמשך מספר שבועות, אך נבחנת האפשרות לפיה העמותה תקבל מהוועדה אישור להתחיל לפעול כבעלים באופן מיידי.

"יצאנו בתחושה נפלאה", סיפר עורך הדין של העמותה תומר פרסלר. "היה נראה שחברי הוועדה הבינו במה מדובר ומאוד אוהדים את הרעיון. הובהר לנו שמדובר בהחלטה תקדימית ולכן הם רצו לראות איך הקבוצה יכולה להמשיך להתקיים במשך שנים. הבהירו לנו פעם אחר פעם שזאת קבוצה שעברה שני פירוקים ולא רוצים שהיא תגיע לפירוק שלישי. רואי החשבון שלנו השיבו לשאלות, הצגנו דוחות כספיים והבהרנו איך אנחנו בונים תקציב כך שבחשבון העמותה יהיו תמיד לפחות 200 אלף שקלים".

עוד הוסיף פרסלר: "הוועדה בדקה אותנו בציציות ושאלה אותנו מי הולך לנהל את הקבוצה. הבהרנו שהולך להתמנות דירקטוריון ומנכ"ל והתפקיד שלנו הוא רק לדאוג לתקציבים ולספונסרים. אני בטוח שסיפקנו את כל התשובות לשאלות של אנשי הוועדה. עו"ד יונגר הבהיר שמאוד התרשם מאיתנו בחצי השנה האחרונה, לכן אני לא רואה בעיה".

נושא אחד שצפוי ליצור עיכוב נוסף, הוא שינוי התקנון ברשם העמותות: "ההחלטה על האישור המיוחל תהיה כנראה בכפוף לשינוי התקנון. זה הליך שייקח בין שבוע לשבועיים, הבעלות כנראה לא תעבור רשמית בתקופה הזאת, אבל יהיה אישור מהוועדה בכפוף לשינוי התקנון, שינוי שיעבור מחר באסיפה. עד שרשם העמותות לא יאשר את השינוי במסמכים הרשמיים אז זה לא תופס לגבי צדדים שלישיים וכנראה, כך התרשמתי, שיינתן לנו אישור בכפוף לאישור רשם העמותות. אני מניח שלאחר שנעביר את הבקשה לרשם העמותות, בסיום ההצבעה מחר, תינתן ההחלטה הסופית של הוועדה".

נציגי עמותת הכחולה – עו"ד פרסלר, חברי הוועד המנהל דרור שי וחזי בן עמי ורואי החשבון איתן רחמני ואלעד סלע, הגיעו בשעה 17:00, יחד עם המפרק עו"ד יצחק יונגר, אל משרדי ההתאחדות לכדורגל ברמת גן, שם עמדו בפני הוועדה שכללה את השופטת בדימוס נורית אחיטוב, מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר, היועץ המשפטי אמיר נבון ויו"ר הבקרה התקציבית עופר אורליצקי.

נציגי העמותה הציגו בפני חברי הוועדה את ההשלמות שנדרשו מהם בעקבות הישיבה שנערכה בנושא בשבוע שעבר, וכאמור עדיין ממתינים לאישור המיוחל שיעביר את הקבוצה לידיהם. "הוועדה להעברת זכויות התכנסה היום בעניינה של הפועל פתח תקוה ושמעה את הצדדים", נמסר בהודעת ההתאחדות. "הוועדה תקבל החלטה בעניין בימים הקרובים".

עידן חדש? אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר