ירדן קרישטול. צילום באדיבות מ.ס אשדוד
ירדן קרישטול. צילום באדיבות מ.ס אשדוד

שטראוס ירד מהפרק, קרישטול יחתום בהפועל פתח תקוה

שוער מ.ס אשדוד החל להתאמן עם הקבוצה ואמור להצטרף רשמית מחר. אופק אושר ואיתי לוי ייעדרו בחודש הקרוב. ייתכן שיצורף שחקן התקפה עד סגירת חלון ההעברות מחר

פורסם בתאריך: 4.2.19 17:04

בהפועל ממשיכים לנסות ולהתחזק, למרות שהוועדה להעברת זכויות טרם אישרה את כניסתה של עמותת הכחולה כבעלי המועדון. השוער רם שטראוס, שהתאמן עם הפועל בשבועות האחרונים, ירד מהפרק בעקבות שיקול כספי. מי שהגיע במקומו הוא השוער ירדן קרישטול שערך כבר מספר אימונים עם הקבוצה וצפוי לחתום רשמית בקבוצה מחר (שלישי).

קרישטול בן ה-25 שימש בעונה שעברה כשוער השני של מ.ס אשדוד ועמד בשער הקבוצה ב-11 משחקים, כאשר לפני כן שיחק במשך שלוש עונות בהפועל עכו. המאמן מסאי דגו ניסה להחתים את קרישטול כבר בקיץ, אך המהלך לא צלח. מאז השוער לא חתם בקבוצה אחרת, וכעת כאמור יצטרף בכל זאת להפועל כדי שיהווה תחרות על עמדת השוער יחד עם דודי אלון, שנמצא בתקופה טובה.

בקבוצה נבחן היום הבלם היהודי-אוקראיני דמיטרו אנטין, אך הוא לא יחתום בקבוצה. מי שחזר לאימונים הוא ספיר יתח, שמתאושש מפציעה שגרמה לו להעדר מהמשחק בשישי מול נצרת עילית. איתי לוי, שמתאושש מניתוח בקע, אמור לחזור לכושר משחק רק בעוד חודש, כאשר הקשר ההתקפי של קבוצת הנוער, אופק אושר, התגייס לצבא וצפוי להעדר מפעילות בקבוצות הבוגרים והנוער לפחות בחודש הקרוב.

בצוות המקצועי הבהירו כי אף שחקן לא ישוחרר יותר מהסגל עד לסיום העונה. למרות העיכוב בוועדה להעברת זכויות, בהפועל לא אמרו נואש גם בכל הקשור לחיזוק בחלק ההתקפי, כאשר שחקן בעמדה זו עשוי לחתום בקבוצה עד סגירת החלון מחר בערב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. כחול ותיק מבין דברים.יחיאל

    מה.עים עדי נשה.השוער השני.עדיף מחלקת נוער.שוער טוב מאוד.

  2. ניסו

    דגו ימערבב איך מור שקד ורוי רונן לקחו אותם ללא מובחנים לקרית שמונה ומור שקד כבר שיחק והיה מצוין ואצלך גרמתה לשחקנים להיות כבויים ….רק אני יודע דש לאדם קידן 90אחוז מהקבוצה שלא והוא סוכן שלך

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר