מתן ציוני עם אחת האבנים שהושלכו. צילום: לירון סובול
מתן ציוני עם אחת האבנים שהושלכו. צילום: לירון סובול

הפועל פ"ת תוקפת את בית"ר תל אביב רמלה: "נותנים לגיטימציה ללינץ' שבוצע באוהדינו"

בהודעה חריפה שפרסם המועדון הערב, בעקבות דברים שאמר בכלי התקשורת יו"ר הקבוצה מרמלה, ליאור שכטר, נכתב: "אנשי בית"ר תל אביב/רמלה מתעסקים בלהתנער מאחריות"

פורסם בתאריך: 9.2.19 18:41

בהפועל פתח תקוה עונים לדברים של אנשי בית"ר תל אביב רמלה, שפורסמו היום בכלי התקשורת. יו"ר המועדון, ליאור שכטר, האשים היום (שבת) את אוהדי הקבוצה בגזענות כלפי האוהדים המקומיים שישבו ביציע, ובסופו של דבר השליכו אבנים לעבר היציע, בטענה שאותה גזענות היא שהובילה לאירועים. בהודעה רשמית שהוציא המועדון הערב נכתב: "אוהדי הפועל פתח-תקוה היו אתמול קורבן לאחד האירועים הכי שפלים וחמורים שקרו בכדורגל הישראלי. מאות אוהדים שהיו מרוכזים וסגורים ביציע אחד, קיבלו מטר של אבנים וסלעים, שנזרקו בכדי לפגוע בקהל המכיל גם נשים וילדים. פגיעה בראש מסלע כזה יכלה בקלות להוביל לתוצאה חמורה יותר הכוללת חיי אדם. בזמן שאנשי בית"ר תל אביב/רמלה מתעסקים בלהתנער מאחריות כדי לא להיענש בהפסד טכני והפחתת נקודות, אנחנו עסוקים בלהתאושש מהטראומה ובעיקר לתמוך בילדים שנפשם נחבלה באופן קשה מהאירוע. למזלנו האירוע החמור לא גבה את חיי בני אדם שבאו לראות כדורגל.

עוד נכתב: "עד עתה, הנהלת בית"ר תל אביב/רמלה לא הייתה אשמה במה שקרה, אך על פי תקנון ההתאחדות לכדורגל באחריותם לדאוג לביטחונם של האוהדים כחלק מאחריות הקבוצה המארחת. במקום לנסות לשחזר את המציאות, הם מנסים לשכתב אותה, באופן דמגוגי וחסר אחריות תוך כדי הפניית אצבע מאשימה לקהל אוהדי הפועל פתח-תקוה, בשל תגרה שקרתה לפני האירוע המרכזי. נציין שגם אותה תגרה הייתה בגלל אוהדי בית"ר תל אביב/רמלה שנכחו ביציע של הפועל פתח-תקוה, כתוצאה מאבן שנזקרה לכיוון האוהדים בתוך תחומי האצטדיון. אנו מצפים מהנהלת בית"ר תל אביב/רמלה לקחת אחריות ולפעול לחקר האמת, ובפרט באירוע בו נשקפה סכנה ממשית לחייהם של אוהדים רבים, כולל ילדים. הניסיון של הנהלת בית״ר תל אביב רמלה לא רק להתנער מאחריות, אלא לשקף מציאות אחרת על ידי מצגי שווא, חצאי סיפורים, היתממות, ושקרים, הם לא רק ניסיון שפל ופתטי, אלא גם כזה שנותן לגיטימציה ללינץ' חסר הפרופורציות שבוצע באוהדינו. מבחינתנו נציג את מועדון בית״ר תל אביב/רמלה גם כאשם, ולא רק כאחראי".

בהמשך הודעת המועדון נכתב: "הסלעים שנזרקו אתמול לא פגעו רק באוהדי הפועל פתח-תקוה, אלא גם בהתאחדות לכדורגל ובמנהלת הליגות שדורשות ומנסות לפעול לכדורגל נקי מאלימות. האבנים הללו פגעו במותג הכדורגל הישראלי, והחזירו אותנו שנים רבות אחורה למקום בו יציע הכדורגל אינו מקום בטוח וחייהם של אוהדים הינו הפקר. מועדון הפועל פתח תקוה לא יקח חלק בפסטיבל סביב העונש שצפוי לבית"ר תל-אביב/רמלה, ולו בשל העובדה שהיום הכדורגל הפך לשולי ופחות חשוב לצד הפגיעה הקשה באוהדינו. אנו סומכים על משטרת ישראל שתעשה את עבודתה כדי לאתר את המתפרעים ותמצה איתם את הדין. אנו סומכים על מנהלת הליגה, ההתאחדות לכדורגל, היועץ המשפטי של ההתאחדות, ותובע ההתאחדות, שיבינו את חומרת האירוע שמשתקפת מכל התיעודים, התמונות, הסרטונים, ומצלמות הטלוזיה, כדי להביא לענישה חמורה מספיק שתעביר את המסר נגד האירועים החמורים שפגעו בכולם, ושתייצר הרתעה כדי שאירוע כזה יקרה שוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר