הילדים והוריהם, השחקנים, אנשי הקבוצה ונציגי הכחולה במפגש אתמול. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
הילדים והוריהם, השחקנים, אנשי הקבוצה ונציגי הכחולה במפגש אתמול. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

הערב המרגש של הפועל: "אנחנו הפועל פתח תקוה ולא ניתן לרעים לנצח"

הילדים שחוו טראומה מהמשחק ברמלה הגיעו לערב אותו יזם המועדון, במסגרתו שוחחו עם היועץ המנטלי, פגשו את השחקנים ונהנו מאווירה נהדרת. "אנחנו בתחילתה של דרך חדשה ואישית היה חשוב לי להראות לילדים שאנחנו איתם ומהרע הזה ייצא טוב", אמר ירין חסן

פורסם בתאריך: 11.2.19 11:47

בהפועל ממשיכים להתאושש מהאירועים הקשים והאלימים שאירעו במשחק מול בית"ר תל אביב רמלה. לאחר שהמאמן מסאי דגו, שחקני הקבוצה והמנכ"ל איציק כהן התקשרו באופן אישי לשחקנים ועודדו אותם, הוזמנו אתמול (ראשון) ביוזמתו של כהן עשרות הילדים וההורים שחוו טראומה מהמשחק לפעילות במועדון. במסגרת זו הצטלמו הילדים עם השחקנים וכן קיבלו חתימות, חולצות וכובעים ונהנו מפיצות, ממתקים ושתייה קלה. הכל על מנת להקל עליהם ולמנוע מצב בו יפחדו בעתיד לפקוד שוב את מגרשי הכדורגל.

שחקני הקבוצה עם הילדים. צילום: סער כרמלי, עמותת הכחולה

שחקני הקבוצה עם הילדים. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

היועץ המנטלי אלון סגל. צילום: סער כרמלי, עמותת הכחולה

היועץ המנטלי אלון סגל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

כמו כן, נערך מפגש בין הילדים והוריהם ליועץ המנטלי של הקבוצה, אלון סגל: "קרה לכולנו משהו לא נעים אבל אני חושב שמתוכו קורה לנו עכשיו משהו נעים", אמר סגל, שהסביר לילדים על תפקידו לגרום לשחקנים להיות מרוכזים יותר בראש ובהמשך אפשר להם לספר חוויות ממה שאירע ועודד אותם להמשיך ולהגיע למגרשים ולתמוך בהפועל. "זו ממש לא בושה לפחד ומי שיגיד לכם שלא פחד ממה שקרה מקשקש", הוסיף סגל. "חשוב גם להודות בפחד וגם לדבר על זה. לכן התכנסנו כאן ואנחנו מחבקים אתכם. אנחנו הפועל פתח תקוה ולא ניתן לרעים לנצח".

בין השאר נכחו באירוע השחקנים ירין חסן, שגיא דרור ודניאל שוורצבוים. "שמחתי מאוד לראות את הילדים מחייכים ואני מקווה שיגיעו גם למשחקים הבאים", אמר דרור. "אנחנו בתחילתה של דרך חדשה ואישית היה חשוב לי להראות לילדים שאנחנו איתם ומהרע הזה ייצא טוב", הוסיף חסן. "אשרי הקבוצה שאלה אוהדיה ואשרי האוהדים שזוהי קבוצתם", הוסיף בחיוך אחד ההורים.

המנכ"ל כהן סיכם: "כל השחקנים בלי יוצא מן הכלל נרתמו לטפל באירוע הזה, כמו גם הצוות המקצועי והניהולי. היה חשוב לנו לעשות כל מה שאפשר כדי לתקן עבור הילדים את החוויה הזו. אם אתם מרגישים אפילו קצת יותר טוב, עשינו את שלנו". כחלק מהמחווה, צפויים הילדים לעלות יד ביד עם השחקנים למשחק הביתי הקרוב בשישי מול עירוני ראשון לציון.

ירין חסן עם אחד האוהדים הקטנים. צילום: סער כרמלי, עמותת הכחולה

ירין חסן עם אחד האוהדים הקטנים. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

שגיא דרור חותם לאוהדת צעירה. צילום: סער כרמלי, עמותת הכחולה

שגיא דרור חותם לאוהדת צעירה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר