גל לוי. צילום: זאב שטרן
גל לוי. צילום: זאב שטרן

דייויד אבידור וגל לוי כשירים למשחק של הפועל פ"ת מול ראשון לציון, חסן ייעדר

הכחולים ינסו לרשום משחק שישי ברציפות ללא הפסד, לעיניי קהל רב שצפוי להגיע. בהתאחדות לכדורגל הבהירו היום למועדון שחסן מושעה מהמשחק

פורסם בתאריך: 14.2.19 16:53

אחרי שצלחו את כל המכשולים הרבים שהיו בדרך, יגיעו מחר (שישי) אוהדי הפועל פתח תקוה בפעם הראשונה לאצטדיון "ראש הזהב" כשהם יודעים שהם הבעלים של הקבוצה שלהם. אמנם רשמית המעבר יתבע רק לאחר האישור הפורמלי של רשם העמותות לשינוי מטרות העמותה, אך השורה התחתונה ברורה כבר לכולם ואין ממנה דרך חזרה.

בעוד שבמועדון עדיין מחכים להחלטת בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בנוגע לתוצאת המשחק מול בית"ר תל אביב רמלה, יפגשו הכחולים את הפועל ראשון לציון, בניסיון לרשום משחק שישי ברציפות ללא הפסד. לסגל הקבוצה ישובו הבלם דייויד אבידור והקשר גל לוי שנעדרו בשבוע שעבר. איתי לוי שעדיין מתאושש מפציעה ואופק אושר שהחל טירונות ייעדרו.

סוגיה מעניינת שהגיעה לפתרון רק היום נוגעת להשעייתו של הבלם ירין חסן. הבלם ספג את הצהוב החמישי שלו מול נצרת עילית, שיחק נגד בית"ר תל אביב רמלה ואמור היה להעדר מהמשחק מחר. במהלך השבוע חשבו בהפועל כי במידה ויתקיים משחק חוזר מול בית"ר תל אביב רמלה, המשחק הראשון בין השתיים לא ייחשב והוא יוכל לקחת חלק בהתמודדות מחר. אלא שבתשובה רשמית שקיבלו היום במועדון מההתאחדות לכדורגל, הובהר כי המשחק מול בית"ר תל אביב רמלה נכנס למניין ולפיכך חסן לא יהיה בסגל מחר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר