שחקני הפועל מאושרים בסיום. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל מאושרים בסיום. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

בעלי הבית: הפועל עלתה לחוף מבטחים אחרי 0:2 על ראשון לציון (וידאו)

הכחולים סיפקו את משחקם הטוב ביותר העונה, ונהנו מצמד של שגיא דרור לעיניי כ-1,800 כחולים ביציע. בזכות הניצחון טיפסה הפועל לראשונה העונה למקום ה-13, למרות שעדיין יש לה משחק חסר. דגו: "הקהל עושה לי צמרמורת"

פורסם בתאריך: 15.2.19 17:40

הפועל פתח תקוה הציגה היום (שישי) את משחקה הטוב ביותר העונה והעניקה מתנה נפלאה לרגל יום הולדתו ה-33 של המאמן מסאי דגו עם ניצחון 0:2 על הפועל ראשון לציון. כ-1,800 אוהדי הפועל הגיעו לראש הזהב במצב רוח מרומם לאחר שהוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל קיבלה את הבקשה להעביר את הקבוצה לעמותת הכחולה, כשהמהלך טעון עדיין את אישורו הפורמלי של רשם העמותות. הפנינג איפור נערך לפני המשחק וכן חולקו כ-600 חולצות כחולות עם הכיתוב "בעלים".

שחקני הפועל חוגגים עם האוהדים בסיום:

היציע המלא בראש הזהב

היציע המלא בראש הזהב

במשחק מי שנתנו את הטון היו שגיא דרור, שכבש צמד וטאקויה מוראיאמה היפני עם בישול נהדר וסטנדינג אוביישן מצד יושבי היציע כשהוחלף. הראשון של דרור הגיע בדקה ה-27 עם בעיטה נהדרת מ-25 מטרים שנחתה בדיוק בפינה, 0:1 הפועל. דייויד אבידור (מהבלמים הטובים בליגה הלאומית) החמיץ שתי הזדמנויות תוך דקה לסגור עניין ומנגד דודי אלון עצר הזדמנות גדולה של ניסן דנון משני מטרים אחרי ערבוביה ברחבה. דנון פגע בתגובה באלון ובדניאל שוורצבוים ללא תגובת השופט.

האוהדים בטירוף אחרי השער הראשון:

חמש דקות בתוך המחצית השנייה סגרה הפועל עניין. מוראיאמה פרץ נהדר בשמאל והקשית בצורה פנטסטית לראשו של דרור. בן ויצמן יצא לא טוב והקשר המוכשר של הפועל נגח בקלילות מעליו והשלים צמד, 0:2 בסיום. הבונוס: עלייה למקום ה-13 עם 24 נקודות על חשבונה של איכסל, אך מצד שני הניצחונות של לוד ומרמורק הותירו את הפער מהקו האדום על שלוש נקודות בלבד.הכחולים ימשיכו לחכות לבשורה לגבי תוצאת המשחק שפוצץ מול בית"ר תל אביב רמלה. ביום שני הבא (בעוד עשרה ימים) יארחו הכחולים את אחי נצרת לקרב תחתית לוהט.

השחקנים חוגגים את השער השני

"כבר הלכתי לטלוויזיה ולא רציתי את כל החגיגות האלה", אמר מסאי דגו בצניעות, בהתייחס לשירים שקיבל מהקהל הכחול בסיום המשחק. "שמעתי את התוצאות האחרות וקצת התבאסתי, אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו. עשינו ניצחון גדול אבל העונה עוד ארוכה. הקהל עושה לי צמרמורת במשחקי הבית ואני מקווה שבסופו של דבר בסיום העונה אנחנו נישאר בליגה ונוכל לשמח אותם".

כובש הצמד, שגיא דרור, הוסיף: "הרגשה אדירה, במיוחד שזה המשחק הראשון הרשמי של הקבוצה תחת בעלות האוהדים. מגיע כל הכבוד לקבוצה על הלחימה. עכשיו המטרה היא המשכיות".

כוכב המשחק. שגיא דרור. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

הרכב: דודי אלון, עומר ורד, דייויד אבידור, ספיר ייתח, דניאל בורחל, רם לוי, דניאל שוורצבוים, גל לוי (גל אסולין, 64), טאקויה מוראיאמה (רוי מליקה, 68), שגיא דרור (עמית מזרחי, 79), אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    דודי אלון.כול הכבוד שהיתעוררתה.כך בדיוק צריך שוער להיתנהג ברחבה .הרחבה זה הבית שלך.ואתה בעל הבית.סוף סוף אתה מראה נוכחות של שוער.תמשיך. כך.אל תיסמוך על אף אחד.תהיה פנתר.כמוה שהייתה ביום שישי.בהצלחה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר