יוסי רוזנצוויג ז"ל. צילום: זאב שטרן
יוסי רוזנצויג ז"ל. צילום: זאב שטרן

המנהל המיתולוגי של הפועל פתח תקוה, יוסי רוזנצויג, הלך לעולמו

אחת הדמויות המזוהות ביותר עם המועדון, ואביו של המנהל המקצועי לשעבר גיא, נפטר בגיל 79. אימן בשנים האחרונות בבית הספר לכדורגל של המועדון. מחפוד: "יוסי היה האבא של השחקנים"

פורסם בתאריך: 17.2.19 08:26

בשורה קשה נחתה הבוקר (ראשון) על מועדון הפועל פתח תקוה, עם היוודע דבר מותו של יוסי רוזנצויג בגיל 79, לאחר מאבק במחלה קשה. רוזנצויג היה אחת הדמויות המזוהות ביותר עם המועדון, כאשר שימש בהפועל במגוון רב של תפקידים. במשך שנים רבות שימש כמנהל הקבוצה, ובשנים האחרונות כמאמן בבית הספר לכדורגל של האגודה. הלוויתו תתקיים ב-15:00 בבין העלמין סגולה.

רוזנצויג ז"ל היה מנהלה של הפועל בשנות ה-90 הגדולות של המועדון, כולל בעונה בה זכתה הקבוצה בגביע המדינה, 91/92, ונחשב לאורך שנים כאחת הדמויות האהובות והמסורות ביותר בהפועל פתח תקוה. בנו, גיא, שימש במשך מספר שנים כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער ושל הקבוצה הבוגרת.

"הגעתי להפועל בגיל 14, באתי ילד עדין, עם כיפה ופאות, ובאימון הראשון יוסי קלט אותי", סיפר חברו אלי מחפוד. "אחרי האימון הוא בא אלי והוציא לי את כרטיס הליגה הראשון ומאז הוא ליווה אותי בכל מה שהייתי צריך בקריירה. הפועל פתח תקוה הייתה בשבילו לפני המשפחה והבית, כל בעיה שהייתה לנו השחקנים הוא היה שם, בלילות, בימים, מתי שהיה צריך הוא היה נלחם בשביל השחקנים. ממש היה אבא שלנו".

עוד הוסיף מחפוד: "כיום לא כל מנהלי הקבוצות מבינים בכדורגל, אבל יוסי הבין ואם היית מקבל ממנו ביקורת היית יודע שזה אמיתי. הייתה לי הזכות להיות איתו באותו חדר במחנות האימונים של הקבוצה והיינו קרובים. הוא אהב את הפועל אהבת נפש וסחט את עצמו עד הטיפה האחרונה כדי להמשיך ולעשות אימונים לילדים. למרות שלא עשה קריירה כשחקן, יוסי הוא אחת הדמויות הבולטות בהפועל פתח תקוה, ויחד עם מותו של גברי לוי מדובר בשתי אבדות גדולות בשנה אחת. אני מקווה ובטוח שהפועל תדע להנציח את יוסי בצורה ראויה, לקרוא קבוצה במחלקת הנוער על שמו, כי באמת מגיע לו. הוא גידל פה דורות של מאות שחקנים שעשו קריירה במועדון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    ברוך דיין האמת.איש הפועל אמיתי

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר