שמיר עם ליאור שחר. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
שמיר עם ליאור שחר. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

בחזרה למציאות: הפועל הפסידה 2:1 לנצרת לעיניי המשלחת היפנית ומאיר שמיר

הכחולים הציגו משחק חלש וקטעו רצף של שישה משחקים ברציפות ללא הפסד, כשנוצחו על ידי יריבתם לתחתית. גל לוי רק צימק. לפני המשחק נערך טקס לזכרו של יוסי רוזנצויג ז"ל, האוהדים שרו לעבר הבעלים לשעבר: "מאיר הרס את הפועל"

פורסם בתאריך: 25.2.19 21:50

הרבה אירועים סבבו את המשחק של הפועל הערב (שני) מול אחי נצרת, אך בשורה התחתונה הכחולים קטעו רצף של שישה משחקים רצופים ללא הפסד עם 2:1 מאכזב לאחי נצרת, שהוכיח שהפועל עדיין חזק במאבקי התחתית. לפני השריקה נערך טקס מרגש לזכרו של איש המועדון יוסי רוזנצויג, שהלך לעולמו בשבוע שעבר, בנוכחות בני משפחתו ושחקני עבר רבים. כ-1,500 אוהדי הפועל הגיעו למשחק.

עוד לפני המשחק, הבעלים לשעבר, מאיר שמיר, הגיע לאצטדיון בכדי להשתתף בטקס לזכרו של רוזנצויג ז"ל. מספר אוהדי הפועל שנתקלו בו סמוך לכניסה ליציע הכבוד שוחחו איתו, כאשר חלקם באו בטענות על כך שהגיע לאצטדיון. שמיר נכנס בסופו של דבר למגרש כשהוא מלווה בשחקן העבר אלי מחפוד, שארגן את הטקס לזכרו של רוזנצויג ונראה כעוס מאוד מהתנהגות האוהדים כלפי שמיר.

 

שמיר משוחח עם האוהדים מחוץ ליציע. צילום: לירון סובול

שמיר משוחח עם האוהדים מחוץ ליציע. צילום: לירון סובול

מאיר שמיר היום באצטדיון. צילום: לירון סובול

מאיר שמיר היום באצטדיון. צילום: לירון סובול

הטקס לזכרו של יוסי רוזנצויג. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

הטקס לזכרו של יוסי רוזנצויג. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

איתן בודניוק ואלי מחפוד. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

איתן בודניוק ואלי מחפוד. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

שי הס, רפי כהן ועוז אליה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

פרט לשמיר, אורחים מעניינים נוספים ביציע הכבוד היו אנשי שגרירות יפן שהגיעו למשחק כשהם לבושים בצעיפי המועדון החדשים. לצערם, טאקויה מוראיאמה לא הצליח להשפיע על המשחק יתר על המידה, אך דגל יפן הונף בגאווה לאורך דקות רבות של המשחק.

נציגות יפנית ביציע הכבוד. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

נציגי השגרירות היפנית עם דרור שי, איציק כהן, ניב טל וצביקה ריז. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

אחרי ההקדמה הארוכה, זמן לכדורגל. בדקה ה-10 גל אסולין, שפתח בהרכב על חשבונו של שגיא דרור, היה חייב להעלות את הפועל ליתרון כשהשתחרר מהגנת נצרת, אך לבד מול מהדי זועבי בעט ליד הקורה. בדקה ה-35 הפועל שילמה על דקות של חוסר ריכוז. הדיפה לא טובה של דודי אלון הגיעה לעלי כנענה, שכבש בקלילות מקרוב, 0:1 לאורחים.

היציע של הפועל הערב

היציע של הפועל הערב

שתי דקות בתוך המחצית השניה ההגנה של הפועל לא הייתה מרוכזת, ואלון בוזורגי נגח בקלילות את השני. הפועל התעוררה בדקה ה-58, כאשר אמאדו סוקונה (באחד ממשחקיו החלשים בקבוצה) פרץ לרחבה, ניסה לבעוט אך הכדור נהדף לגל לוי שבעט מדויק לרשת. עם הדחיפה של הקהל הפועל ניסתה להשיג את השיוויון, אך לוי וסוקונה, שקיבלו מצבים נהדרים לכבוש, פיספסו. בסיום הקבוצה של מוטי איווניר רושמת ניצחון חשוב על הפועל, שמסבך את הכחולים במקום ה-14 עם 24 נקודות, אך עם משחק חוזר, שעשוי להפוך לניצחון טכני במסגרת הערעור שהגישה הפועל על אירועי רמלה, שיידון ביום רביעי ב-14:00. ביום שישי הקרוב תצא הפועל למשחק חוץ מול הפועל עכו.

הרכב: דודי אלון, עומר ורד, ירין חסן, דייויד אבידור, דניאל בורחל, רם לוי (עמית מזרחי, 68), דניאל שוורצבוים (מיכאל בן ברוך, 76), גל לוי, גל אסולין (רוי מליקה, 53), טאקויה מוראיאמה, אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    זבל של מישחק. מבולגן.בלי תקתיקה.בושה וחרפה. כחה יורדים ליגה.למעשה ניראה כאילו שאן מאמן לקבוצה. או ששחקנים לא נשמעים להוראות. בקיצור מישחק שכונתי.היחידי שאיציל מיתבוסה.הפעם זה היה השוער אלון.נס אים נישרוד בליגה לאומית

  2. הכחול מהשרון

    היי
    מסאי דגו קבלת החלטות נוראית
    ההגנה ירין ושתי המגינים שערורייה
    ואסור שסוקונה יפתח בשישי אסור !!

  3. נרי

    תמיד אמרתי שדגו מערבב לאומי…אין לו מושג באימון ואת זה גילה שום

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר