טכנולוגיית ה-VAR. צילום: רויטרס
טכנולוגיית ה-VAR. צילום: רויטרס

רק ה-VAR יביא שוויון. הטור של אלמוג אופיר

בכל העולם כבר הפנימו, רק אצלנו צריך לחלק את הטכנולוגיה החדשנית למעמדות והשופטים כבר יחרצו את גורל היורדות. כשפוגשים אקסים אין מקום לסנטימנטים וגם: איציק ממשיך לעשות בושות

פורסם בתאריך: 28.2.19 16:01

1. איזה יופי שטכנולוגיית ה-VAR אוטוטו מגיעה גם לארצנו הקטנטונת. אני מתרגש, הקדמה כבר כאן. אה רגע, אנחנו בישר-בלוף, לא? חייבים טוויסט. מה עשו החכמים בלילה? החליטו שה-VAR יופעל רק בפלייאוף העליון. אז מה עם למכבי תל אביב יש מספיק נקודות כדי לקחת אליפות גם בעונה הבאה? למי אכפת? בואו ניתן לשופטים להתלכלך עם שמות כמו מכבי פתח תקוה, אשדוד וסכנין. באמת מזמן לא היו טעויות קריטיות, אז בואו ניתן לאנשי המשרוקית לחרוץ גורלות. כולם נפלו על השכל.

2. אם כבר יצאנו לעונה מוקדמת של הישרדות, למה לא להוסיף כאבי לב ולצרף לקלחת את יקיר היציע, קובי רפואה? עצוב מאוד שמאמן מוערך שעשה כאן עונה מצוינת נקלע גם הוא למאבקי התחתית באחד המועדונים המובילים בישראל. אשמח מאוד שגם הוא וגם אנחנו נישאר בסופו של דבר, אבל ביום ראשון אנחנו יוצאים נגדם למלחמת עולם חזיתית, ראש בראש. קובי, אנחנו אוהבים אותך, אבל עד שהקבוצות עולות למגרש. מכבי פתח תקוה מעל הכל. בהצלחה מכל הלב אחרי שריקת הסיום.

3. 'פחדן', 'אפס' ו'הומו' הם רק חלק מכינויי החיבה (על פי דו"ח השופט) בהם כינה איציק לוזון את רועי ריינשרייבר במשחק מול מכבי תל אביב, עוד לפני שהודיע לו חגיגית שמבחינתו הוא לא שופט וייעץ לו לפרוש מכדורגל. מי שמכיר את האיש בטח לא מופתע מהסגנון. עוד תקרית מבישה מבית היוצר של המשפחה הלוחמת, שלא הוסיפה לאף לוזון כבוד. אני מצפה מראשי הקבוצה להפסיק להעלים עין רק כי מדובר בבן משפחה ולעשות כל מאמץ כדי למנוע מבוכות שפוגעות והורסות את תדמית המועדון שלנו. מזל שעשינו קופה יפה על מנור סולומון, לפחות יהיה מאיפה לשלם את הקנסות הכבדים שנחטוף בבית הדין של ההתאחדות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר