שגיא דרור. צילום: עזרא לוי
שגיא דרור. צילום: עזרא לוי

שגיא דרור ייעדר מסגל הפועל פ"ת גם מול עכו, דייויד אבידור בספק

במועדון ינסו לשפר את המצב בתחתית במשחק החוץ מחר. "למרות שאנחנו עם סגל קצר בגלל הפציעות נעשה הכל כדי לצאת מזה חזקים ולברוח מהתחתית", אמר מסאי דגו

פורסם בתאריך: 28.2.19 11:17

בהפועל ליקקו השבוע את פצעי ההפסד המאכזב לאחי נצרת וירדו לקרקע לאחר קטיעת רצף מרשים של שישה משחקים ללא הפסד. "ידענו שאחי נצרת תעשה בונקר ותשחק על מתפרצות, אבל יצרנו מצבים טובים. אם גל אסולין היה כובש בפתיחה היה לנו קל יותר, אבל זה חלק מהמשחק", אמר המאמן מסאי דגו. "נמשיך לעבוד קשה ולמצוא פתרונות".

הפועל נכנסת כעת לשבוע קריטי שיכלול משחק חוץ בעכו מחר (שישי, 15:00), המשחק החוזר בשלישי מול בית"ר תל אביב רמלה בנס ציונה (אלא אם יחול שינוי בעקבות החלטת בית הדין העליון) ובשישי לאחר מכן, משחק ביתי קשה מול השנייה בטבלה, הפועל כפר סבא. "כל משחק הוא קריטי וכך גם היה מול אחי נצרת", אמר דגו. "אנחנו נכנסים לרצף מטורף של משחק בכל שלושה-ארבעה ימים וזה לא משהו שהתרגלנו אליו. למרות שאנחנו עם סגל קצר בגלל הפציעות נעשה הכל כדי לצאת מזה חזקים ולברוח מהתחתית".

מסאי דגו. צילום: זאב שטרן

מסאי דגו. צילום: זאב שטרן

הקשר שגיא דרור ייעדר גם מהמשחק מול עכו עקב הפציעה בקרסול ובקבוצה מקווים להכשירו לקראת המשחק בשלישי. הבלם דייויד אבידור בספק בשל מתיחה חוזרת במפשעה, כאשר הערכה נוספת לגבי מצבו תיעשה בחמישי, לפני שיוחלט אם יוכל ליטול חלק בהתמודדות. הקשר איתי לוי, שעבר ניתוח בקע במפשעה, מצוי בשלבי סיום של הליך השיקום ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר למחזורי הסיום של הליגה הסדירה עוד בטרם יחל הפלייאוף.

דייויד אבידור. צילום: זאב שטרן

דייויד אבידור. צילום: זאב שטרן

בנושא אחר, אתמול העבירה עמותת הכחולה לידי רשם העמותות את המסמכים אותם נדרשו להעביר, בעקבות הבקשה לשינוי מטרות העמותה. בכחולה מקווים כי בימים הקרובים ייתן רשם העמותות את החותמת הסופית והרשמית להעברת הבעלות במועדון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר