שחקני הפועל חוגגים את הניצחון בעכו
שחקני הפועל חוגגים את הניצחון בעכו

1:2, עם נקודות: הפועל פ"ת עלתה למקום ה-12 אחרי ניצחון על עכו (וידאו)

הכחולים אמנם לא הציגו משחק גדול, אך שני שערים נהדרים במחצית הראשונה של רוי מליקה ודניאל שוורצבוים סידרו שלוש נקודות חשובות ומיקום שיא העונה בלאומית

פורסם בתאריך: 1.3.19 17:30

כ-200 אוהדי הפועל שעשו היום (שישי) את הדרך לעכו קיבלו סיבה מצוינת לחגוג בסוף השבוע עם ניצחון חוץ יקר 1:2, ששיפר את מצב הרוח השפוף יום לאחר ההחלטה המאכזבת על 0:0 ללא נקודות מול בית"ר תל אביב רמלה.

צפו בחגיגות אחרי המשחק:

בדקה ה-17 הוביל אמאדו סוקונה מתפרצת נאה של האורחת. המסירה שלו מצאה את גל לוי, שהמשיך לרוי מליקה ומשם לרשת, 0:1 הפועל. בדקה ה-34 מנע ספיר ייתח שער בטוח, אך נפגע באפו מאגרופו של דודי אלון ופונה לבית חולים כשעמית מזרחי נכנס במקומו. ייתח שוחרר מבית החולים הערב לאחר שעבר בדיקות. הבלם הצטווה לנוח מספר ימים.

ייתח מפונה מהמגרש

בדקה ה-45 הכפילה הפועל את היתרון. דניאל שוורצבוים שלח כדור אדיר מ-18 מ' לרשת, 0:2 להפסקה. סוקונה יכול היה להפוך ניצחון לתבוסה בדקה ה-58, אבל חופשי ומאושר מול רום אילוז בעט ליד הקורה. ירין שרעבי הלחיץ מעט את הפועל עשר דקות לסיום כשצימק מקרוב אחרי הדיפה של דודי אלון, אבל את הדרך מהצפון יעשו השחקנים של מסאי דגו עם מלוא שלוש הנקודות. הפועל עלתה לראשונה העונה למקום ה-12 בטבלה עם 27, שתי נקודות יותר מהפועל איכסל שבמקום ה-14. בשבוע הבא תארח הפועל את הפועל כפר סבא.

השחקנים חוגגים את השער הראשון

הרכב: דודי אלון, עומר ורד, ספיר ייתח (עמית מזרחי, 36), ירין חסן, דניאל בורחל, רם לוי, דניאל שוורצבוים (שי מושל, 82), גל לוי, טאקויה מוראיאמה, רוי מליקה (גל אסולין, 64), אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איפשר לדעת היכן ההגנה של פת, נראה כאילו יש להם משקולות על הרגליים, להתעוררררר

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר