מאיר שמיר. צילום: ניר קידר
מאיר שמיר. צילום: ניר קידר

הולכים למשפט: מפרקי הפועל פ"ת הודיעו על כישלון הגישור עם מאיר שמיר

עורכי הדין פינס ודגן הודיעו כי גם בפגישה שנערכה בשבוע שעבר לא הצליחו הצדדים להגיע להסכם פשרה. ביקשו לפצל את הדיון לשאלת האחריות ולשאלת הנזק. "בעסקת אצטדיון האורווה פעל שמיר בניגוד עניינים מובהק, תוך הפרה ברורה וגסה של חובת הנאמנות, השליחות והאמונים החלים עליו", נכתב

פורסם בתאריך: 3.3.19 18:39

ההליך בין מפרקי הפועל פתח תקוה, עורכי הדין ליאור דגן ועמית פינס, לבין בעלי המועדון בעבר, מאיר שמיר, חוזר לבית המשפט. דגן ופינס הודיעו היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי על כישלון הליכי הגישור בין הצדדים, אחרי שפגישה שנערכה ביום שלישי שעבר לא הובילה להסכם פשרה בין הצדדים. הפגישה, אגב, נערכה יממה לאחר ששמיר נכח בטקס לזכרו של יוסי רוזנצויג ז"ל. כזכור, במשך למעלה משלוש שנים לא מסרו עורכי הדין דגן ופינס עדכון לבית המשפט בנוגע להליך הגישור מול שמיר, ופניית "ספורט מלאבס" לדוברות בתי המשפט הובילה לזירוז בהליך.

בהודעה שהגישו היום המפרקים לבית המשפט, צוין כי פינס ודגן מעוניינים לפצל את ההליך מול שמיר לשניים – שאלת האחריות של שמיר ושאלת הנזק. "ביום 26.2.19 התקיימה ישיבת גישור נוספת בפני כבוד המגשר עו"ד עמוס גבריאלי, במסגרתה הועלו הצעות שונות לסיום ההליכים בדרך של פשרה", נכתב בעדכון של המפרקים. "גם לאחר סיומה של הישיבה, נעשו ניסיונות נוספים – באמצעות המגשר – לנסות ולגבש מתווה מוסכם בין הצדדים, ללא הצלחה. בשלב זה, הפערים בין הצדדים גדולים ואינם ניתנים לגישור, ולפיכך אין מנוס מבירור הטענות כנגד שמיר לגופן. בנסיבות אלה, מתבקש בית המשפט הנכבד לקבוע דיון מקדמי בבקשה 54, וזאת על מנת לדון באופן וסדר הדיון בבקשה 54. בכוונת המנהלים המיוחדים להגיש לבית המשפט הנכבד בקשה לפצל את הדיון בבקשה 54 בין שאלת האחריות לבין שאלת הנזק. בקשת הפיצול תוגש בתוך 30 יום מהיום ותצורף אליה בקשה הנוגעת לשאלת האחריות של שמיר".

עו"ד עמית פינס

עו"ד עמית פינס

בהמשך ציינו המפרקים בקצרה את טענותיהם לגבי התנהלותו של שמיר: "המנהלים המיוחדים סבורים כי בעסקת אצטדיון האורווה פעל שמיר בניגוד עניינים מובהק, תוך הפרה ברורה וגסה של חובת הנאמנות, השליחות והאמונים החלים עליו כנושא משרה בעמותה, וכפועל יוצא מכך מוטלת עליו החובה להשיב לקופת העמותה כל רווח ו/או טובת הנאה שהפיק מהעסקה (עסקת אצטדיון האורווה, ל"ס) הפסולה. בנוסף, שמיר נטל על עצמו התחייבות חוזית מפורשת להעמיד לעמותה אצטדיון חלופי, ונטל על עצמו התחייבויות חוזיות כלפי העמותה לפי הסכם הספונסר".

עוד נכתב: "על מנת לייעל את בירור הטענות כנגד שמיר, יעתרו המנהלים המיוחדים לפיצול הדיון, וזאת על מנת שניתן יהיה לברר תחילה את שאלת האחריות של שמיר, ורק לאחר מכן, בשלב שני, לברר את שאלת הנזקים ו/או הסכומים שעל שמיר להשיב לקופת העמותה. לפיכך, ולאור כישלון הליכי הגישור, מתבקש בית המשפט הנכבד לקבוע ישיבה מקדמית בפרק זמן של כ-60 ימים מהיום (באופן שקודם לכן תונח בפניו בקשת הפיצול)".

הבקשה שהגישו המפרקים היום לבית המשפט

עו"ד ליאור דגן. צילום: עזרא לוי

עו"ד ליאור דגן. צילום: עזרא לוי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר