יתח מפונה מהמגרש בעכו
יתח מפונה מהמגרש בעכו

כאב הראש של דגו: מכת פציעות בהפועל פ"ת לקראת הפועל כפר סבא

הכחולים עלולים להגיע להתמודדות ביום שישי ללא חמישה שחקני הרכב. יתח הפצוע לא יהיה בסגל, שוורצבוים, דרור, אבידור ומליקה בספק. גרינברג הבטיח תשובות בימים הקרובים בכל הנוגע לשיפוץ מתחם סירקין

פורסם בתאריך: 4.3.19 11:37

מצד אחד, בהפועל הייתה השבוע סיבה למסיבה – המיקום הגבוה ביותר של הקבוצה העונה ושלוש הנקודות היקרות בעכו (אף אחד לא יזכור את היכולת החלשה) כיפרו מעט על האכזבה בעקבות ה-0:0 ללא נקודות מול בית"ר תל אביב רמלה. מצד שני, שרשרת הפצועים הבלתי נגמרת מדירה שינה מעיניהם של אנשי הצוות המקצועי, שגם כך נאלצים להסתדר העונה עם סגל קצר במיוחד.

הרשימה הארוכה, שיכולה למלא בקלות חדר מיון ממוצע, כוללת את שגיא דרור הפצוע בקרסול ואת דייויד אבידור הסובל ממתיחה במפשעה. אליהם הצטרף הבלם ספיר יתח, ששבר את אפו אחרי שהשוער דודי אלון חבט בו בטעות במשחק האחרון. יתח צפוי לנוח מספר ימים עד שתרד הנפיחות באזור הפגוע ולאחר מכן יוחלט האם יש צורך בניתוח. אבל כאן לא תמו הצרות, כשכובשי השערים מול הפועל עכו נפצעו אף הם והפועל נאלצה לבצע שני חילופים כפויים. רוי מליקה סובל מחבלה באצבע כף רגלו ואילו דניאל שוורצבוים ממתיחה בשריר הירך האחורי.

המאמן מסאי דגו מצוי בפלונטר רציני לקראת המשחק הקרוב בשישי (15:00, ראש הזהב) מול השנייה בטבלה, הפועל כפר סבא. מלבד יתח שלא צפוי להיכלל בסגל, כל שאר הפצועים בספק וייעשה מאמץ להכשירם. אם לא די בזאת, אופק אושר שוהה בטירונות ואילו איתי לוי טרם החלים לחלוטין מניתוח הבקע שעבר. מי שצפויים להשלים במידת הצורך את החסר במסגרת הקאדר הדליל הם שי מושל, עמית מזרחי ושחקני הרכש שצורפו רגע לפני תום מועד ההעברות, מיכאל בן ברוך ובן לוי.

בנוגע למצבו של מתחם האימונים הרעוע בסירקין, בשבוע שעבר סייר במקום ראש העירייה, רמי גרינברג, ובדק אפשרות לסייע להפועל בשדרוג המתקן. כזכור, במגרש 1 המשמש את החטיבה הצעירה יש הרבה יותר חול מאשר דשא ואילו מגרש 2 הסינטטי לא מיועד לשימוש באופן קבוע של שחקני בוגרים ועלול לגרום לפציעות לא רצויות. בהפועל הגישו לגרינברג רשימות דרישות שעיקרן עוסקות בתשתיות – שיפוץ המשטח וחדרי ההלבשה במגרש 1 וכן הקמת יציעים ותאורה. גרינברג, מצדו, הבטיח שיבחן את הדברים ויחזור עם תשובות תוך שבוע. נכון לעכשיו ממשיכה קבוצת הבוגרים להתאמן לסירוגין בסינטטי ולשכור מספר פעמים בשבוע את המגרש בבית דגן.

גרינברג עם שחקן נערים ב', בר נאווי

גרינברג עם שחקן נערים ב', בר נאווי

גרינברג במהלך הסיור עם אנשי הפועל

גרינברג במהלך הסיור עם אנשי הפועל

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר