יתח עם המסיכה היום באימון (צילום מסך)
יתח עם המסיכה היום באימון (צילום מסך)

הפתעה: יתח אמור להכלל בסגל הפועל פ"ת בשישי, גם אבידור ושוורצבוים כשירים

הצוות המקצועי של הפועל קיבל בשורות טובות עם שובו לאימונים של הבלם, ששבר את אפו בעכו. שגיא דרור חזר לאימונים אך עדיין בספק, רוי מליקה ייעדר

פורסם בתאריך: 6.3.19 18:50

ביום שישי (15:00, ראש הזהב) תנסה הפועל פתח תקוה לברוח עוד קצת מהתחתית הבוערת של הליגה הלאומית, כשתארח את הפועל כפר סבא. הניצחון החשוב בעכו בשבוע שעבר אמנם סידר לקבוצה שלוש נקודות ואת המקום ה-12, אך הביא איתו גם רשימת פצועים ארוכה. לשמחת הצוות המקצועי, הרשימה הלכה והתקצרה ככל שהתקדם השבוע.

ההפתעה הגדולה הגיעה מכיוונו של הבלם ספיר יתח, שכזכור שבר את אפו בעכו לאחר שהשוער דודי אלון חבט בו בטעות. הבלם הצעיר, ללא ספק הפתעת העונה של הפועל עד כה, חזר לאימונים כבר אתמול כשעל פניו מעין מסיכה מיוחדת שאמורה להגן עליו. יתח, שבתחילה היה חשש כי ייעדר מספר שבועות, אמור להכלל בסגל כבר בשישי.

חדשות טובות נוספות הגיעו מכיוונו של הבלם דייויד אבידור, שחזר גם הוא לאימונים ויהיה כשיר למשחק. גם הקשר דניאל שוורצבוים, שכבש את השער השני בעכו, התאושש מהפציעה הקלה ממנה סבל וכשיר גם הוא להתמודדות מול הירוקים. שגיא דרור, שהיה בכושר נהדר עד שנפצע לפני כשבועיים, ערך היום אימון ראשון עם הקבוצה, אך בקבוצה עדיין לא בטוחים אם יוכל להכלל בסגל. ההחלטה הסופית לגביו תתקבל מחר יחד עם הצוות הרפואי. רוי מליקה, שספג מכה חזקה באצבע כף רגלו, ייעדר מהמשחק. כפר סבא, אגב, תגיע למשחק אחרי שלא ניצחה בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה (ללא הניצחון הטכני על איכסל).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר