השחקנים חוגגים בחדר ההלבשה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
השחקנים חוגגים בחדר ההלבשה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

היא חזרה, והאדמה רעדה: 0:2 להפועל פ"ת על הפועל כפ"ס (וידאו)

כ-3,000 אוהדים-בעלים יצרו אווירה מדהימה בראש הזהב וראו את הקבוצה שלהם רושמת ניצחון שני ברציפות בדרך למקום ה-11. אמאדו סוקונה ושגיא דרור כבשו. דגו: "ניצחון חשוב, תצוגה מדהימה של הקהל שלנו"

פורסם בתאריך: 8.3.19 17:29

אוהדי הפועל פתח תקוה סיפקו היום (שישי) תצוגת עידוד מרגשת, שהזכירה לרבים את ימי האורווה העליזים. כ-3,000 כחולים חגגו בחתונה מאולתרת מחוץ ליציע את קבלת האישור הרשמי מרשם העמותות שהפך אותם לבעלים של הפועל. "רב" שבירך, חופה מהודרת בכחול-שחור, מכונית חגיגית עבור "הכלה", כוסות לשבירה ואפילו כתובה עליה חתמו ריגשו את הבאים בשערי ראש הזהב. לצדם התרוצצו עשרות ילדים קטנים שנהנו מעמדות איפור, דפי צביעה וסמלי עמותת הכחולה למזכרת.

החגיגות בסיום המשחק:

תצוגת הקהל של הפועל היום. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

הכתובה החתומה

בפנים, עם אלפי דגלים ושלטים מאירי עיניים, נמשכו החגיגות עם הדובדבן – ניצחון 0:2 על השנייה הפועל כפר סבא שאיפשר להפועל לשפר עמדות בתחתית. בדקה ה-36 שלח עמית מזרחי (משחק נהדר) רוחב מדויק מימין ואמאדו סוקונה גלש ראשון אל הכדור ושלח אותו לרשת, 0:1. רגע לפני השריקה למחצית יכול היה טאקויה מוראיאמה להכפיל את התוצאה, אך איתמר ישראל עצר בצורה נהדרת את הנגיחה שלו משבעה מטרים.

התצוגה של האוהדים בפתיחת המשחק:

הפועל הייתה טובה יותר מריבתה במחצית השניה, אך למרות זאת, דודי אלון ביכולת טובה מנע שתי הזדמנויות גדולות של האורחת מרגליהם של דן עזריה וטל מכלוף. דקה לסיום הגיע הקינוח במהלך משולב של המחליפים. פעולה טובה של בן לוי הובילה את הכדור לשגיא דרור שבעט מקרוב לקורה, אבל המשיך את הכדור החוזר פנימה ונתן את האות להורים להניף את הילדים על כתפיהם ולנופף בעצמם בדגלים בחגיגות הניצחון.

בזכות הניצחון השני ברציפות של הכחולים, תסיים הפועל את המחזור במקום ה-11 בטבלה עם 30 נקודות, ארבע נקודות יותר מהפועל איכסל שבמקום ה-14, וארבע נקודות פחות מהפועל רמת גן שמדורגת במקום ה-8 המוביל לפלייאוף העליון. רמת גן תוכל להגדיל את הפער ביום שני כשתתארח אצל הפועל אשקלון.

"תצוגה מדהימה של הקהל שלנו", אמר המאמן מסאי דגו בסיום. "הקהל שלנו זה היתרון שלנו במשחק והם באמת השחקן ה-12. אני תמיד אומר לשחקנים שהם חייבים קודם כל להביא מחויבות ואגרסיביות, ולהשאיר את הלב על המגרש. זה קודם כל בשביל הקהל הגדול שלנו והם צריכים להבין שהסמל שיש להם על החולצה זה דבר חשוב. אני שמח שזה מה שהם עשו היום. מדובר בניצחון חשוב מאוד אבל אני לא מסתנוור, כי בליגה הזאת שום דבר לא נגמר. אני מקווה שנביא את אותה היכולת גם למשחק הסופר קשה שמחכה לנו, נגד קבוצה מצוינת כמו נס ציונה".

הקפטן רם לוי, מהמצטיינים במשחק היום, אמר: "קודם כל אני רוצה לברך את האוהדים על חתונת השנה. דבר שני, תודה רבה על הפרגון והאהבה מכולם. כל הקבוצה נותנת מעצמה הכל כדי להגיע לתוצאות ולהתרחק מהתחתית. כמובן שחלק חשוב בזה הוא הקהל שבא ותמך היום, ובכלל מהמעבר של הקבוצה לאוהדים. כל האווירה המטורפת שהולכת וגדלה ממשחק למשחק עושה לנו טוב. אני רק מקווה שנמשיך בדרך הזאת ומכאן רק נעלה גבוה".

הרכב: דודי אלון, עומר ורד, ירין חסן, דייויד אבידור, דניאל בורחל, רם לוי, דניאל שוורצבוים, עמית מזרחי (שגיא דרור, 67), טאקויה מוראיאמה (בן לוי, 75), גל לוי, אמאדו סוקונה (מיכאל בן ברוך, 82).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר