שחקני הפועל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

די לבינוניות: הפועל פ"ת חייבת לחזור לליגת העל. הטור של שושני

המופע האדיר של אוהדי ושחקני הפועל מול הפועל כפר סבא חידד את המסקנה שראשי המועדון חייבים לכוון, וכמה שיותר מהר, לליגת הראשונה. ללא מינוס 11 הנקודות, ייתכן שזה היה קורה כבר העונה

פורסם בתאריך: 11.3.19 18:24

1. כיף לראות את האווירה ביציעי הפועל בשבועות האחרונים. כאיש שמלווה את המועדון עשרות שנים, משמח מאוד לראות את הקהל חוזר, את האנשים באים בשמחה ואת העידוד המאסיבי לאורך כל שלבי המשחק. חשוב מאוד להחדיר במערכת את המטרה, שהיא להחזיר את הקבוצה למקומות אליהם אנחנו שואפים. אסור לשכוח שאנחנו מכוונים הרבה יותר גבוה, זו לא הליגה שבה אנחנו רוצים לראות את הקבוצה, אבל אין ספק שצריך להתחיל ממשהו. ברור לחלוטין שבימים טובים בליגה הראשונה ומול יריבות אטרקטיביות, האצטדיון יכול להיות כמעט מלא. הקהל הוא הנכס של המועדון, זו עיר עם הרבה מאוד תושבים שרובם אוהדי הפועל, ועכשיו רק צריך לתת להם את הסיבה לחזור.

התצוגה של אוהדי הפועל מול כפר סבא. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

לא אמורים להיות חלק מהליגה הזאת. התצוגה של אוהדי הפועל מול כפר סבא. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

2. את המשמעות של דחיפת הקהל אפשר לראות בבירור על השחקנים. מרגישים גם על הדשא רוח חדשה, כאשר השחקנים הרבה יותר משוחררים ומשחקים בהתלהבות גדולה, ברוח לחימה ומחויבות. בכל האספקטים הללו הפועל השתדרגה בשבועות האחרונים. ממשחק למשחק זה נראה הרבה יותר טוב, ואין ספק שהשיא היה ביום שישי מול כפר סבא, במשחק הטוב ביותר של הקבוצה העונה. הפועל יצאה להתקפות מעבר יוצאות מן הכלל, הניעה כדור עם הצטרפות של גל ראשון ושני. עדיין חסרות ההחלטות הנכונות ברגעים המכריעים, כאשר הקבוצה יצאה להתקפות ביתרון מספרי. עם קצת יותר ריכוז התוצאה הייתה גבוהה הרבה יותר. למרות שעל הדשא נפגשו קבוצה שרצה לעלייה ואחת שמחפשת להימלט מהתחתית, היוצרות היו הפוכות לגמרי והוכיחו פעם נוספת שללא מינוס 11 הנקודות הפועל הייתה העונה קבוצת צמרת שיכולה הייתה גם לרוץ לעלייה. הפועל שלטה במשחק, כבשה פעמיים וניצחה בצדק.

3. שני הקשרים של הפועל, רם לוי ודניאל שוורצבוים, עושים עבודה פשוט נהדרת. הם נמצאים בכל מקום, בכל רגע נתון ולא נותנים ליריבה להגיע לקו ההגנה. גם כשמגיעים לקו ההגנה, ישנם שני בלמים מצוינים, כאשר מדובר במיוחד בדייויד אבידור, שמגלה עליונות בכל המאבקים שלו. גם עומר ורד בהחלט מוסיף לאיכות של המשחק. בהתקפה, כשהכדור מגיע לטאקויה מוראיאמה מיד רואים שהבחור יודע מתי למסור, איך למסור ולמי למסור. יש לו פעולות טובות מאוד, והוא זה שגרם ליציאות הטובות והמהירות בהתקפות המעבר. כל הדברים האלו הם כמובן לזכותו של המאמן מסאי דגו, שידע להביא את השחקנים הנכונים במהלך העונה.

דניאל שוורצבוים. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

דניאל שוורצבוים. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

דייויד אבידור. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

דייויד אבידור. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

4. למרות שעוד מוקדם לסגור את העונה הזו, מפתה להסתכל לעבר העונה הבאה. יש בקבוצה שלד שחקנים טוב, אין ספק שצריך לחזק בכמה עמדות בשחקנים איכותיים ובהחלט אפשר לרוץ בעונה הבאה חזק מאוד למעלה. זה משהו שהמועדון צריך לשאוף אליו, כי המועדון הזה עם העבר המפואר, לא מאפשר להישאר בבינוניות הזו. אני מקווה מאוד שלכך יישאפו ולשם יכוונו.

טאקויה מוראיאמה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

טאקויה מוראיאמה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צודק מקומנו בליגת על מספיק עם הלאומית הזאת ..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר