קבוצת הנוער של הפועל
קבוצת הנוער של הפועל

קבוצת הנוער של הפועל פ"ת במשחק העונה בשבת: "הקבוצה הזו שווה עלייה"

הקבוצה של משה שפירא תוכל לעשות צעד גדול לעבר חזרה לליגה הראשונה כשתארח את המוליכה ראשון לציון לעיניי קהל רב בסירקין. "מבחינתי לחתום בהפועל לעשר שנים", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 14.3.19 15:05

שישה מחזורים לסיום העונה בליגה הלאומית לנוער ורגעי ההכרעה כבר כאן. קבוצת הנוער של הפועל תארח בשבת (סירקין, 12:30) את מוליכת הטבלה הפועל ראשון לציון, במשחק שיכול לקרב את הפועל באופן משמעותי למקום ממנו חוזרים בסיום העונה לליגת העל, או לחילופין להרחיק אותה מהמאבק.

כעבור 20 מחזורים מדורגת הפועל במקום הרביעי בטבלה עם 34 נקודות ויחס השערים הטוב בליגה, מעליה נמצאות הפועל אשקלון (36 נקודות), הפועל קטמון (37 נקודות) וראשון לציון (40 נקודות). המקום הראשון יוביל בסיום העונה לליגת העל, בעוד שהמדורגת שנייה תתמודד מול המקבילה מהמחוז הצפוני, על האפשרות להתמודד מול המדורגת 14 בליגת העל על הכרטיס האחרון לליגת העל בעונה הבאה.

קבוצת הנוער של הפועל בניצחון על בית"ר תל אביב רמלה בשבת

קבוצת הנוער של הפועל בניצחון על בית"ר תל אביב רמלה בשבת

אל המשחק שיתקיים בסירקין צפויים להגיע לא מעט אוהדים, בעיקר בזכות הקריאה שפרסם המאמן משה שפירא בפורום האוהדים של הקבוצה השבוע. אגב, משחק הבכורה של שפירא בהפועל, אחרי שהחליף את יניב לוזון, היה במפגש מול ראשון לציון בסיבוב הקודם, בו ניצחה הפועל 0:2. מאז הגעתו של שפירא צברה הקבוצה 29 נקודות מתוך 39 אפשריות.

"אני מאמין שאם נבוא ונשחק בצורה ששיחקנו ברוב המשחקים העונה, אנחנו נהיה אלה שנצא עם ידנו על העליונה", אמר שפירא לקראת המשחק. "אין לי ספק שהקבוצה הזאת שווה עלייה ולראייה, מאז שהגעתי הקבוצה נמצאת בקצב של עליית ליגה. אין סיבה שקבוצה שצברה כל כך הרבה נקודות בפרק זמן כזה, ונמצאת בתמונת העלייה, לא תשלים בסופו של דבר את המשימה".

את חלק משחקני היריבה בשבת מכיר שפירא מצוין. "אימנתי חלק מהשחקנים של ראשון לציון כשהיו בנערים א'", אומר שפירא. "יש שם קבוצה טובה ולא סתם הם בצמרת מתחילת העונה. אבל בכנות, אני חושב שכשאנחנו באים מוכנים, אנחנו יותר טובים מקבל קבוצה בליגה. לפעמים אנחנו יכולים למעוד, אבל אני מאמין שדווקא במשחק כזה, שאני מאמין שישוחק לעיניי קהל רב, אנחנו צריכים לנצח".

משה שפירא. צילום מתוך פייסבוק

משה שפירא. צילום מתוך פייסבוק

באשר לקהל, שאכן צפוי להגיע בכמות גדולה יחסית למשחק נוער, אמר המאמן: "אני מאוד מקווה שהדחיפה מהיציע תעזור לשחקנים ולא תגרום להם לפיק ברכיים. אפשר לראות בבוגרים איך הרמה עלתה ממה שהייתה לפני השינוי בבעלות. אנחנו צריכים לשחק את הכדורגל האמיתי שלנו, שהוא אטרקטיבי ולכן אנחנו גם הקבוצה שכבשה הכי הרבה שערים בליגה העונה".

באשר לסגל שיעמוד לראשותו של שפירא בשבת, הרי שאחד השחקנים המובילים בקבוצה, הקיצוני אופק אושר, עדיין נמצא בטירונות וערך השבוע שני אימונים בלבד עם הקבוצה. המאמן עדיין מתלבט האם לפתוח בהרכב עם השחקן שכבר שולב העונה בקבוצת הבוגרים, או להשתמש בו מהספסל. ספיר יתח, שעדיין יכול לשחק בקבוצת הנוער, לא צפוי להיכלל בסגל.

טל זוארץ ואופק אושר

טל זוארץ ואופק אושר

הפועל, כאמור, סוחבת על גבה את פתיחת העונה החלשה תחת הדרכתו של לוזון, במהלכה צברה חמש נקודות בלבד בשבעת המחזורים הראשונים. מאז הגיע שפירא שיפרה הקבוצה משמעותית את היכולת וקצב צבירת הנקודות שלה, והדבר לא נעלם מעייניהם של האוהדים, שמפרגנים לשפירא בכל הזדמנות. "אני מאוד מחובר למועדון, ברמה שקשה להסביר", אמר המאמן, שנמצא כאמור רק ארבעה חודשים במועדון. "אם אתה שואל אותי, מבחינתי לחתום במועדון הזה לעוד עשר שנים. קיבלתי כבר שתי הצעות מקבוצות בליגה הלאומית לנוער וכרגע אני אפילו לא שוקל את זה ומחכה לראות מה קורה בהפועל. זה מועדון חם מאוד, עם קהל מדהים שאני מאמין שיודע לזהות את מה שטוב. אני מקווה שנמשיך להצליח בשביל הקהל הזה".

בהפועל של השנים האחרונות, מאמנים מצליחים בקבוצת הנוער, דוגמת עידן בראון ואורן קריספין, מצאו את עצמם עושים כבר בשלב מוקדם את המעבר לקבוצה הבוגרת. "קודם כל, אני הכי מאושר בעולם בשביל מסאי דגו שהוא מצליח", מפרגן שפירא למאמן הבוגרים. "כשהוא מצליח אז המועדון מצליח, ואני בטוח שבעונה הבאה, אחרי שהקבוצה תבטיח את ההישארות העונה, הוא יוכל להוביל את המועדון לליגת העל. למרות זאת, כמובן שיש לי שאיפה כמאמן תמיד להצליח ולהתקדם, וכמובן שבעתיד הכוונה שלי היא לאמן קבוצת בוגרים. אין לי ספק שכמו שבהתחלה הייתי נחשב שם אנונימי כשהגעתי לקבוצה הנוער, גם כשאקבל את ההזדמנות בבוגרים אוכיח שזה המקום שלי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוישה

    נצחון חובה מאחר ואחרי המשחק הזה ישארו רק 5 מחזורים.תיקו סוגר את הסיפור של המקום הראשון
    וגם למקום השני ישארו סיכויים קלטשים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר