שחקני הנוער של הפועל חוגגים את השער הראשון
שחקני הנוער של הפועל חוגגים את השער הראשון

חזק בתמונת העלייה: קבוצת הנוער של הפועל פ"ת ניצחה 0:2 את ראשון לציון (וידאו)

תחת מזג אוויר סוער במתחם סירקין, הכחולים עלו למקום השלישי וצימקו את הפער מהפסגה לשלוש נקודות בלבד. רוי בינו וים בן יהודה כבשו

פורסם בתאריך: 16.3.19 14:55

אמנם מזג האוויר החורפי ברחבי הארץ לא סיפק תנאים מושלמים, בלשון המעטה, לכדורגל בשבת הזאת, אך את קבוצת הנוער של הפועל זה לא לעניין, בדרך לניצחון חשוב, 0:2 על ראשון לציון, שקירב אותה בגדול למאבק העלייה לליגת העל.

צפו בשחקנים חוגגים עם הקהל בסיום:

מזג האוויר החורפי השאיר אוהדים רבים בבית, כאשר כ-150 מהם הגיעו בכל זאת למתחם סירקין. הגשם ירד לאורך רוב שלבי המשחק, אך המגרש הסינטטי בסירקין עמד בו כראוי. הכחולים היו טובים יותר מיריבתם לאורך כל שלבי המשחק, ורוי בינו (21) וים בן יהודה (87) כבשו אחרי מהלכי כדורגל נאים.

זו הפעם השנייה שהפועל מנצחת את ראשון לציון, ובעקבות ההפסד הורידה אותה לראשונה מזה תקופה ארוכה למקום שני. בעקבות הניצחון טיפסה הפועל למקום השלישי על חשבון הפועל אשקלון, כשאמתחתה 37 נקודות. במקום השני נמצאת ראשון לציון עם 40 נקודות, כמו הפועל קטמון, שנמצאת בפסגה בזכות יחס שערים עדיף על הכתומים. להפועל יחס שערים טוב יותר משתיהן.

השחקנים בסיום המשחק

השחקנים בסיום המשחק

עד לסיום העונה נותרו עוד חמישה מחזורים, בהם תצטרך הפועל לשמור על קו הניצחונות, ובמקביל לחכות למעידה לפחות של קבוצה אחת שמעליה. הקבוצה שתסיים במקום הראשון תעפיל אוטומטית לליגת העל, בעוד שהמדורגת שנייה תתמודד מול המקבילה מהמחוז הצפוני, על הזכות להתמודד מול המדורגת 14 בליגת העל על הכרטיס האחרון לליגה הראשונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קבוצה זבל ואהדים גרוטאות.בפתח תקוה יש רק קבוצה אחת.מכבי פתח תקוה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר