שחקני הפועל חוגגים את הניצחון. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל חוגגים את הניצחון. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

קבוצת צמרת במקום ה-10: 0:1 להפועל פ"ת על נס ציונה (וידאו)

הכחולים רשמו לראשונה העונה ניצחון שלישי ברציפות בזכות שער של ירין חסן במחצית הראשונה. כ-500 אוהדים הגיעו לנס ציונה וראו את הקבוצה שלהם שומרת על סיכוי קטן להגיע לפלייאוף העליון. דגו: "מקווה שהניצחון ייתן לנו אנרגיות"

פורסם בתאריך: 18.3.19 21:23

עכשיו כבר אפשר להגיד את זה בפה מלא, הפועל פתח תקוה תחת בעלות האוהדים היא קבוצה אחרת לגמרי. הניצחון 0:1 היום (שני) על קבוצת הצמרת של סקציה נס ציונה, לא היה ניצחון של כדורגל גדול לשם שינוי, אלא של נחישות, הקרבה ומלחמה עד השנייה האחרונה, תכונות שמאפיינות את המשחק של הפועל בשבועות האחרונים.

צפו בחגיגות בסיום המשחק:

כ-500 אוהדים שהגיעו לנס ציונה ראו את הפועל פותחת רע את המשחק ובדקה ה-14 הייתה קרובה להיענש. השופט דקל צינו שרק לפנדל אחרי נגיעת יד ברחבה של דייויד אבידור, שלא היה בשיאו במחצית הראשונה. רז שטיין ניגש לבעוט, אך דודי אלון, המצטיין בשורות הפועל היום, הדף נהדר ושמר את התוצאה מאופסת. בדקה ה-18 דניאל שוורצבוים הרים כדור נהדר מהקרן, וירין חסן ניצל ערבוביה ברחבה כדי לכבוש 0:1. כמה דקות לאחר מכן קיבל גל לוי הזדמנות להכפיל, אך בעט לידיו של השוער.

היציע המלא של הפועל היום בנס ציונה

היציע המלא של הפועל היום בנס ציונה

ירין חסן חוגג את השער

ירין חסן חוגג את השער

במחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, כאשר נס ציונה שלטה לחלוטין והגיעה למספר רב של מצבים, שנהדפו עד ידי צמד הבלמים והשוער. הלחץ הכבד של הכתומים, שהיו חייבים את הנקודות גם הם כדי להדבק לצמרת, לא נשא פרי, ולאחר 7 דקות תוספת הזמן המשחק הסתיים ב-0:1 חשוב לכחולים.

זו הפעם הראשונה העונה שהשחקנים של מסאי דגו רושמים ניצחון שלישי ברציפות, שהעלה אותם למקום העשירי בטבלה, הגבוה ביותר העונה, עם סיכוי, קטן אמנם, להשתחל עדיין לפלייאוף העליון. הפועל כרגע עם 33 נקודות, שלוש יותר מהפועל מרמורק שבמקום ה-14 וארבע נקודות מבני לוד שבמקום ה-15, לה יש משחק עודף. ביום שישי תארח הפועל את הפועל עפולה.

השחקנים חוגגים בסיום

השחקנים חוגגים בסיום

המאמן המאושר מסאי דגו אמר בסיום: "לא משחק טוב שלנו, אבל בליגה הזאת צריך להזיז הכל הצידה ולקחת נקודות, בטח במצב שלנו. זה ניצחון חשוב מאוד נגד קבוצה פנטסטית. ידענו שאנחנו משחקים נגד הקבוצה עם ההתקפה הכי טובה בליגה, וגם לא ספגנו היום. נקווה שהניצחון הזה באמת ייתן לנו עוד אנרגיות. אין לנו יותר מדי זמן לשמוח, אנחנו מקבלים עוד קבוצת התקפה מצוינת, עם שחקנים ברמה הכי גבוהה של הליגה הלאומית בדמות הפועל עפולה. אני מקווה שנגיע מוכנים ונעשה ניצחון בבית".

באשר לסיכוי להגיע לפלייאוף העליון, דגו נשאר עם רגליים על הקרקע: "לרגע אחד זה לא עובר לי בראש ואוי ואבוי אם מישהו מאיתנו יחשוב על זה. זאת בדיוק האופוריה שהייתה במועדון לפני המשחק נגד אחי נצרת, זה חלחל לשחקנים ולכן קיבלנו בראש. אנחנו עדיין במלחמות בתחתית והכל צפוף. עדיין לא נכנסנו לפלייאוף התחתון, ששם זה עולם אחר. אסור לנו לרגע להתבלבל ואני חושב רק על הישארות בליגה".

הרכב: דודי אלון, עומר ורד, ירין חסן, דייויד אבידור, דניאל בורחל, רם לוי, דניאל שוורצבוים, גל לוי, טאקויה מוראיאמה (בן לוי, 84), שגיא דרור (עמית מזרחי, 59), אמאדו סוקונה (מיכאל בן ברוך, 88).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רונן

    כל הכבוד גברים שלנו הפועל פתח תקוה על הניצחון המתוק תעלו מעלה מעלה…

  2. רונן

    כל הכבוד גברים שלנו הפועל פתח תקוה על הניצחון המתוק..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר