מסאי דגו. צילום: זאב שטרן
מסאי דגו. צילום: זאב שטרן

בהפועל פ"ת רוצים לראות את דגו ממשיך: "הדבר היחיד שחשוב לי הוא שהקבוצה תישאר"

במועדון היו רוצים לראות את המאמן ממשיך גם בעונה הבאה, אך דגו מוכן לעסוק בנושא רק לאחר שסכנת הירידה תחלוף. "נשמח מאוד לראות את מסאי ממשיך, אך תוך שמירה על תקציב מאוזן", נמסר מהמועדון

פורסם בתאריך: 26.3.19 09:51

למרות שהפועל פתח תקוה נמצאת עדיין במאבקי הירידה, לאחר שירדה אתמול (שני) למקום ה-11 בטבלה, במועדון כבר מתחילים לפזול לעבר העונה הבאה, כאשר לאחר מינויו הרשמי של רועי אלרום למנכ"ל הקבוצה, דבר הצפוי לקרות עוד היום, ינסו במועדון להבטיח את המשך דרכו של המאמן מסאי דגו.

בהנהלה החדשה והזמנית של הקבוצה מרוצים מאוד מעבודתו של המאמן ובשיחות לא רשמיות הועלה נושא המשך העסקתו גם בעונה הבאה, אלא שדגו עצמו לא מעוניין לדון בנושא עד אשר תבטיח הפועל עונה נוספת בליגה הלאומית.

"אני לא מתעסק עכשיו בכלום והדבר היחיד שחשוב לי הוא שהקבוצה תישאר בליגה וכמה שיותר מהר", הבהיר המאמן. "הפלייאוף התחתון זה סיפור אחר לגמרי ושם צפויה לנו מלחמת עולם, שאגב מתחילה כבר השבוע נגד מרמורק".

מסאי דגו. צילום: זאב שטרן

מסאי דגו. צילום: זאב שטרן

מהפועל פתח תקוה נמסר: "אנחנו מאוד מרוצים ממסאי. הן מהחיבור שלו למועדון והן מהשותפות שלו לדרך שלנו. נשמח מאוד לראותו על הקווים בעונה הבאה אך זאת בהתאם לאחד העקרונות החשובים ביותר שלנו והוא שמירה על תקציב מאוזן".

כזכור, דגו הגיע להפועל בקיץ, עוד בתקופתו של דורון גלנט והתחיל לבנות את הקבוצה בשלב מאוחר למדי, לאור הבעיות הקשות מהן סבל המועדון. עד כה השיגה הפועל העונה 45 נקודות, שללא מינוס 11 הנקודות שנגזרו עליה הייתה נמצאת במקום השלישי, מרחק שתי נקודות מעליית ליגה. בראיון שערך דגו ב"ספורט מלאבס" בחודש אוגוסט, אמר המאמן "יש לי חלום רחוק עם הפועל פתח תקוה ואני רוצה להישאר כאן הרבה שנים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. טימור

    החלטה נכונה
    מסאיי דגו עושה עבודה טובה
    מקווים לעלות ליגה בשנה הבאה…כמובן אחרי שנבטיח השארות
    בהצלחה לדגו והקבוצה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר