רמי גרינברג. צילום זאב שטרן
רמי גרינברג. צילום זאב שטרן

בניגוד להכרזת העירייה, לא יתקיים משחק ראווה במושבה עם כוכבי ברזיל

לפני כשבועיים וחצי הודיע חגיגית רמי גרינברג כי במהלך ביקורו של ראש ממשלת ברזיל, הנמצא כעת בישראל, ייערך גם משחק ראווה באצטדיון המושבה בהשתתפות ריבאלדו ורומאריו. אלא שכעת אומר ראש העיר: "הם רוצים לדחות לסוכות"

פורסם בתאריך: 1.4.19 11:15

רבים מתושבי פתח תקוה הרימו גבה נוכח הפרסום בחודש שעבר, לפיו בזמן ביקורו של ראש ממשלת ברזיל, ז'איר בולסונארו בישראל, יתקיים משחק ראווה בהשתתפותו ובהשתתפות שחקני העבר רומאריו, רוברטו קרלוס וריבאלדו באצטדיון המושבה. אלא ששבועיים וחצי אחרי, מתברר שההכרזה של העירייה הייתה מוקדמת מדי.

"לפי מה שאמרו לי הבוקר הם רוצים לדחות לסוכות. אני אעדכן", אמר הבוקר ראש העיר רמי גרינברג בשיחה עם "ספורט מלאבס". בולסונארו אכן שוהה בימים אלו בישראל, ודבריו של גרינברג אכן מוכיחים, כפי שחששו רבים מתושבי העיר, כי הפרסום לפני כשבועיים וחצי על קיומו של משחק הראווה בעיר היה פזיז מדי.

בהודעת העירייה שפורסמה ב-13.3 נכתב: "בסוף החודש נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו יגיע לפתח תקוה יחד עם שחקני עבר מנבחרת ברזיל ואנשי עסקים. במסגרת הביקור יתקיים גם משחק ראווה באצטדיון המושבה, של שחקני עבר מברזיל מול שחקני כדורגל מכל קבוצות העיר, בו ישחקו גם נשיא ברזיל וראש העיר רמי גרינברג. בין שחקני העבר שיגיעו: ריבאלדו, רוברטו קרלוס, קאקה, אמרסון ועוד.
המשחק יתקיים בסוף מרץ-תחילת אפריל, טרם הוחלט על מועד סופי למשחק".

שבועיים וחצי עברו, וכאמור, משחק הראווה המדובר לא יתקיים, בטח שלא בסוף מרץ-תחילת אפריל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר