רם לוי. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
רם לוי. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

הקלה בהפועל פ"ת: רם לוי סובל מפציעה קלה בלבד, דגו: "עכשיו מתחילה המלחמה האמיתית"

בבדיקת MRI התברר שהקפטן סובל ממתיחה קלה בברך, אך בכל מקרה ייעדר בשישי עקב צבירת כרטיסים צהובים. עומר ורד צפוי לחזור לסגל, טאקויה מוראיאמה ימשיך להיעדר

פורסם בתאריך: 3.4.19 13:23

בהפועל פתח תקוה כמעט שכחו את טעמו של הפסד אחרי רצף מרשים של שלושה ניצחונות ותיקו, אבל המציאות הצפופה בתחתית הלאומית טרפה את הקלפים וההפסד המרגיז 2:1 להפועל מרמורק החזיר את הקבוצה בן רגע לקלחת – מרחק שתי נקודות בלבד מהמבחנים ושלוש מירידה.

מלחמת העולם עליה דיבר המאמן מסאי דגו מבעוד מועד תתחיל בשישי (16:00, ראש הזהב) מול בני לוד, שנמצאת במגמת שיפור מרשימה מאז הגעתו של המאמן ערן קוליק. "זה הפסד קשה מאוד אבל ממשיכים הלאה", התייחס מסאי דגו להפסד לרחובותים. "לא שוברים את הכלים, אבל מבינים שצריך להתעורר כי אנחנו עמוק בבלאגן. עכשיו מתחילה המלחמה האמיתית וכל משחק הוא קריטי".

מי שסיים את המשחק ברגשות מעורבים היה הקפטן רם לוי, שחגג שער בכורה בבוגרים אך בהמשך סובב את הברך, נטש את המגרש ועם שריקת הסיום התאכזב שאותו שער לא הביא עמו אפילו נקודה אחת. לוי עבר אתמול (שלישי) בדיקת MRI כדי לברר את חומרת הפציעה. בכל מקרה לוי ייעדר מהמשחק מול לוד עקב צבירת צהובים ובקבוצה מקווים כי יוכל לקחת חלק כבר במשחק בשישי הבא מול רמת השרון. מנגד, עומר ורד שריצה הרחקה בשל צהובים ובנוסף סבל ממתיחה קלה במפשעה, שב בתחילת השבוע לאימונים וצפוי לשחק. טאקויה מוראיאמה הפצוע ימשיך להיעדר ובקבוצה מקווים כי יהיה כשיר למחזור השני של הפלייאוף בחוץ מול רמת השרון.

טאקויה מוראיאמה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

טאקויה מוראיאמה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר