שחקני הפועל בסיום התיקו מול לוד
שחקני הפועל בסיום התיקו מול לוד

הדרך עוד קשה וארוכה: 0:0 להפועל פתח תקוה מול בני לוד

השחקנים של מסאי דגו הציגו משחק בינוני ורשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, אך שמרו על הפער מהקו האדום

פורסם בתאריך: 5.4.19 18:24

מד הלחץ בהפועל פתח תקוה הולך וגובר עם פתיחת קרבות ההישרדות בפלייאוף התחתון. היום (שישי) לא הציגו הכחולים יכולת משכנעת והתנחמו בשמירת פער 2 הנקודות מבני לוד לאחר תיקו 0:0. עוד לפני המשחק נערך טקס לרגל 20 שנים למותו של גדול שחקני הפועל פתח תקוה בכל הזמנים, נחום סטלמך ז"ל. אלמנתו, נירה, עלתה לכר הדשא לקול מחיאות כפיים מהקהל וקריאות "אצטדיון ראש הזהב". בנוסף, קיבלה נירה שי מיוחד, עיצוב רטרו ממוסגר של חולצתו של נחום סטלמך ז"ל מסוף שנות ה-50, כפי שעוצבה במיוחד על ידי האוהד והמעצב אביעד פדר.

העיצוב שקיבלה נירה סטלמך

העיצוב שקיבלה נירה סטלמך

הפועל חסרה את רם לוי המוצהב ואת טאקויה מוראיאמה הפצוע, כאשר לאחר מספר משחקים על הספסל, ספיר יתח חזר להרכב כששיחק בקו אחורי שכלל היום שלושה בלמים. המחצית הראשונה החלשה הסתכמה בשתי הזדמנויות – אחת לכל קבוצה. תחילה חסן אבו זייד ניסה את כוחו ממרחק (22) אבל דודי אלון הדף וקלט בניסיון השני. שש דקות אחר כך גל לוי הניף רגל מ-16 מ', אבל מצא את אסף רז מוכן.

הפועל ניסתה ליזום מעט יותר במחצית השנייה וההזדמנות הטובה ביותר שלה הגיעה בדקה ה-58. פריצה נהדרת של שגיא דרור נבלמה לקרן. את הקרן הגביה דניאל שוורצבוים ואחרי ערבובייה ברחבה ספיר יתח נגח מעל כולם אבל מעוז סמיה הרחיק מקו השער. מנגד, לוד הייתה קרובה בדקה ה-66 אבל מורד אבו ענזה סובב מפינת הרחבה מעל המשקוף. כ-1,300 אוהדי הפועל עשו את הדרך הביתה מאוכזבים ויחפשו ניצחון ראשון בפלייאוף התחתון במקום אחר.

בעקבות התיקו עלתה הפועל באופן זמני למקום העשירי בטבלה עם 35 נקודות, כאשר צמודה אליה הפועל עכוף עם הפרש שערים נחות אך עם משחק חסר ביום שני מול הפועל רמת השרון. הפער מבני לוד המדורגת במקום ה-14 עומד על שתי נקודות, בעוד שהמדורגת 15, רמת השרון, עם 31 נקודות אך כאמור עם משחק חסר. בשישי הבא תתארח הפועל אצל רמת השרון.

הרכב: דודי אלון, עומר ורד, דייויד אבידור, ספיר יתח (בן לוי, 70), ירין חסן, דניאל בורחל, דניאל שוורצבוים, עמית מזרחי, גל לוי (איתי לוי, 81), שגיא דרור, אמאדו סוקונה.

בדקה ה-77 של המשחק נזרקה מהיציע כוס מים אל הדשא על ידי אחד האוהדים. מיד בסיום המשחק הוציאה הפועל הודעה בו הלשון: "בעקבות זריקת כוס בדקה ה-77 למשחק אנו צפויים לקבל זימון לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. צילומי האבטחה נלקחו והאוהד שיזוהה יתבע על ידי המועדון בגובה הקנס ותישלל ממנו זכות הכניסה עד תום העונה. למועדון בבעלות אוהדים יש אחריות בכלל ההיבטים, גם למתרחש ביציע. הקנס שנקבל ישולם כעת מהכנסות המועדון. אנו מצפים מאותו אוהד לפנות למועדון, לקחת אחריות ולשלם את הקנס באם יוטל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר