טאקויה מוראיאמה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
טאקויה מוראיאמה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

מוראיאמה ורם לוי כשירים למשחק של הפועל פ"ת ברמת השרון, יתח ייעדר

הכחולים מתכוננים לקרב התחתית החשוב בשישי, כאשר הקפטן והקשר היפני התאוששו מהפציעות שלהם. מאמן קבוצת נערים א', ניר ינובסקי, מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי הרצליה

פורסם בתאריך: 10.4.19 11:45

למי ששכח, ולמרות המקום העשירי בו נמצאת הקבוצה, הפועל פתח תקוה עדיין מסובכת חזק בקרבות התחתית עם 35 נקודות, מרחק שתיים בלבד מבני לוד שמתחת לקו האדום ונקודה בלבד מהמקום המוביל למבחנים. למרות זאת, יש לזכור כי להפועל יחס שערים טוב בהרבה מכל קבוצות הפלייאוף התחתון.

בשישי (16:00, גרונדמן) ממתין למסאי דגו ושחקניו עוד קרב הישרדות בלתי מתפשר מול רמת השרון, לה נקודה אחת פחות. הקפטן רם לוי, שסובב את הברך במשחק מול מרמורק וסבל ממתיחה, שב בהדרגה לאימונים וצפוי להיות כשיר להתמודדות, כמו גם הקשר טאקויה מוראיאמה, שהחלים מהמתיחה בשריר הירך האחורי.

מנגד, הבלם ספיר יתח סובל מ"רגל עץ", לא יהיה בסגל וצפוי לעבור בדיקה כדי לשלול חשש לקרע בשריר הארבע ראשי. בשל התחרות הטובה בחלק הקדמי, לא נכלל החלוץ רוי מליקה בסגל במשחק האחרון. הקשר אופק אושר, שסיים טירונות וצפוי לשרת קל"ב בסירקין, שב לאימונים סדירים בקבוצת הנוער. "כל משחק עכשיו קריטי וככה יהיה עד הסוף", אמרו בהפועל לקראת ההתמודדות.

כפי שפורסם ב"ספורט מלאבס", אחד המאמנים בקבוצות הנערים של הפועל לא חיכה לשבת עם הנהלת הקבוצה לגבי המשך דרכו וסיכם בקבוצה אחרת. מדובר במאמן נערים א' ניר ינובסקי, שמונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי הרצליה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר