נתי בנימין. צילום: ספי מגריזו
נתי בנימין. צילום: ספי מגריזו

נתי בנימין יפתח בהרכב הפועל פ"ת ברמה"ש, איתי לוי בספק

המגן השמאלי הצעיר, שפתח בפעם האחרונה בהרכב לפני כחצי שנה, יחליף את דניאל בורחל המוצהב. רם לוי וטאקויה מוראיאמה יחזרו ל-11

פורסם בתאריך: 11.4.19 15:36

הפועל פתח תקוה תצא מחר (שישי, 16:00, גרונדמן) לאחד המשחקים החשובים ביותר שלה העונה, כשתתארח אצל הפועל רמת השרון במסגרת המחזור השני של הפלייאוף התחתון, כאשר הפועל מדורגת במקום העשירי, אך במרחק נקודה אחת מהמבחנים ושתי נקודות מהמקום ה-15.

אל ההרכב יחזרו מחר שניים מהשחקנים הבולטים של הקבוצה, טאקויה מוראיאמה ורם לוי, שהתאוששו לחלוטין מהפציעות מהן סבלו. מי שעוד יפתח בהרכב מחר אחרי תקופה ארוכה הוא המגן השמאלי נתי בנימין, שיחליף ב-11 את דניאל בורחל המוצהב.

בנימין (22), שחקן בית של המועדון שחזר בקיץ מהשאלה בעירוני נשר, לא הרבה לשחק העונה. לפני שלושה חודשים שותף למספר דקות כמחליף, כאשר העונה פתח פעם אחת בהרכב בליגה ורשם עוד שתי הופעות כמחליף. פרט לבורחל, מי שעוד עשוי להעדר מחר הוא הקשר הצעיר איתי לוי, שחזר לאחרונה לרוטציה אחרי שהתאושש מניתוח הבקע שעבר. לוי נפצע במפשעה ונמצא בספק למשחק.

איתי לוי וחיים איצרין. צילום: ספי מגריזו

איתי לוי וחיים איצרין. צילום: ספי מגריזו

הבלם ספיר יתח, הסובל גם הוא מפציעה, מתקשה לדרוך על הרגל מאז המשחק מול בני לוד ועדיין לא מתאמן. בהפועל מקווים כי חלון הזמן הארוך יחסית עד המשחק הבא של הקבוצה מול אחי נצרת, יאפשר ליתח להתאושש לקראת המשך מאבקי התחתית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר