נתי בנימין היום מול רמת השרון
נתי בנימין היום מול רמת השרון

משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון להפועל פ"ת, 0:0 מול רמה"ש

הכחולים סיפקו משחק מאכזב נוסף והתקרבו מרחק נקודה למקום ממנו יורדים לליגה א'. כ-300 אוהדים הגיעו למשחק

פורסם בתאריך: 12.4.19 18:09

אפקט הלחץ ממשיך לשחק תפקיד מרכזי בהפועל פתח תקוה מאז פתיחת הפלייאוף התחתון. היום (שישי) הציגה הקבוצה של מסאי דגו משחק חלש מול רמת השרון והשחקנים, כמו גם כ-300 הכחולים ביציע, יכולים להודות על נקודה שלא בטוח שהגיע להם לאחר תיקו מאופס שני ברציפות ומשחק רביעי ללא ניצחון.

רמת השרון הייתה כאמור טובה יותר והבליטה את ניב שראל, בר ירוחם ואקס הפועל פז בן ארי. כבר בדקה החמישית חדר ירוחם לרחבה מצד שמאל אבל סובב מעל המשקוף. בדקה ה-27 יניב מזרחי הסתובב ברחבה ובעט כדור מסוכן ששרק ליד הקורה. שלוש דקות להפסקה ניסה אור אוסטוינד להפתיע בכדור חופשי מ-35 מ', אבל דודי אלון הדף.

השליטה המקומית נמשכה במחצית השנייה ובדקה ה-51 רון אשכנזי פרץ מימין ושלח כדור שכמעט הפתיע את אלון, אבל השוער התעופף והדף. בפעמים הבודדות שהגיע הפועל לשער היה זה בן ארי, שבלם ניסיונות של גל לוי ואמאדו סוקונה עוד לפני שהגיעו לשער.

המצב הטוב ביותר של הפועל הגיע 11 דקות לסיום, כששגיא דרור קיבל כדור בסיומה של מתפרצת, אבל השוער סהר חסון זינק והסיט בקצות האצבעות לקרן. שתי דקות לסיום יכול היה המחליף עומר באבו לנצח את המשחק לאחר מבצע אישי, אבל דודי אלון הדף ושמר על הנקודה.

בסיום ניגשו השחקנים לקהל וזכו בתגובה לתגובות מעורבות של מחיאות כפיים ושריקות בוז. בעקבות התוצאה ירדה הפועל למקום ה-11 עם 36 נקודות, רק אחת מעל ראשון לציון שמתחת לקו האדום. במחזור הבא (יום רביעי הבא) תארח הפועל את אחי נצרת.

הרכב: דודי אלון, עומר ורד, ירין חסן, דייויד אבידור, דניאל בורחל, רם לוי, דניאל שוורצבוים, גל לוי (איתי לוי, 66), טאקויה מוראיאמה (עמית מזרחי, 56), שגיא דרור, אמאדו סוקונה (מיכאל בן ברוך, 76).

השחקנים בסיום המשחק

השחקנים בסיום המשחק

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כחול מודאג

    יכולת חלשה בזמן הכי גרוע !
    מאמן טוב זה מאמן שמביא את השחקנים ליכולת שיא בזמן הנכון ואצלנו זה הפוך !
    היכולת מדאיגה אין תיאום וכל כדור הולך ישירות מהבלם להתקפה (קישור לא קיים )
    לפני שמחתימים את דגו לעוד שנה מחשבה בבקשה ! אנחנו על סף ירידת ליגה וכנראה שמישהו לא מבין !!!!
    שחקנים כמו גל לוי או סוקונה חייבים לחמם את הספסל

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר