שחקני הפועל פ"ת חוגגים את הניצחון על אחי נצרת
שחקני הפועל פ"ת חוגגים את הניצחון על אחי נצרת

חג שמח: 2:3 דרמטי להפועל פ"ת על אחי נצרת (וידאו)

למרות שפיגרו פעמיים במהלך המשחק, הכחולים התעשתו בזמן וסידרו שלוש נקודות חשובות במיוחד במאבקי התחתית. גל לוי כבש צמד, שגיא דרור הוסיף. הפער מהקו האדום: שלוש נקודות. דגו: "הרגשה טובה אחרי ניצחון חשוב"

פורסם בתאריך: 24.4.19 21:25

שום דבר לא הולך קל השנה להפועל פתח תקוה, אבל כשכבר הולך, זה הכי מתוק ודרמטי שיש. הערב (רביעי) חזרה קבוצתו של מסאי דגו פעמיים מפיגור בדרך לניצחון 2:3 גדול על אחי נצרת – הראשון של הקבוצה בפלייאוף התחתון. כאלף אוהדים חגגו בסיום עם השחקנים, ששחררו לחץ אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון.

אחד הדברים הבולטים היום במשחק של הפועל היה רוח הלחימה של השחקנים, במיוחד של רם לוי ועומר ורד. הפתיחה לא בישרה על הבאות עם שליטה מוחלטת של האורחת ומחצית ראשונה רצופה באירועים. בדקה התשיעית אלון בוזורגי כמעט כבש, אבל דודי אלון מנע שער בטוח. בדקה ה-18 בוזורגי כבר היה מדויק יותר כשקיבל כדור ברחבה ובעט בסיבוב לפינה, 0:1 נצרת.

חגיגות הניצחון בסיום:

הפועל חזרה בהזדמנות הראשונה שלה (25). עומר ורד חדר לרחבה מימין והוריד לשגיא דרור. הבעיטה שלו נבלמה בשחקן יריב אבל גל לוי עט על המציאה ודחק מקרוב, 1:1. שתי דקות חלפו ושוב הפועל נקלעה לפיגור כשכדור חופשי של אמג'ד סולימן פגש את ראשו של קאסיו פרננדס ומשם לרשת. עוד לפני שהשעון סגר חצי שעה, הגיב דגו בחילוף כשהוציא את דניאל בורחל החלש לטובת נתי בנימין.

בדקה ה-32 חזרה הפועל בפעם השנייה כשמהלך נהדר של עמית מזרחי הסתיים בבישול לדרור, שמ-18 מ' ירה שטוח פנימה, 2:2. עד ההפסקה יכולה הייתה הפועל להשלים מהפך, אבל רם לוי ירה לשמיים ממצב נוח ודניאל שוורצבוים נעצר בקורה.

שתי הזדמנויות גדולות של ירין חסן אותתו על המגמה במחצית השנייה, כשבצד השני אלון במשחק נהדר עמד בפרץ. הרגע הגדול של הפועל הגיע בדקה ה-76. טאקויה מוראיאמה, שסובל בימים האחרונים מכאבי בטן ונכנס כמחליף, מצא בנגיעה הראשונה את גל לוי, שפרץ נהדר לרחבה, עבר בקלילות שחקן יריב ומקרוב הרים את הרשת והשלים מהפך בשערו העשירי העונה, 2:3 וחג שני שמח להפועל, שלוקחת הרבה אוויר במאבקי התחתית ובשני הבא תצא למשחק חוץ בעכו. בסיום המשחק חגגו השחקנים ממושכות עם הקהל, ודודי אלון אף עלה כדי להנהיג את המקהלה ביציע.

"הרגשה טובה אחרי ניצחון חשוב", אמר מסאי דגו בסיום המשחק. "אבל כבר ממחר אני חושב על המשחק מול הפועל עכו כי אפשר לראות בטבלה ששום דבר לא נגמר. אני מקווה שהשחקנים יידעו להביא את הרוח שהייתה היום גם לעכו. הם הבינו שזה משחק חשוב וקריטי למועדון ושאנחנו חייבים להרים את הרמה ההתקפית ולהביא פעולות אישיות כדי להבקיע ואני שמח שזה קרה".

הרכב: דודי אלון, עומר ורד, ירין חסן, דייויד אבידור, דניאל בורחל (נתי בנימין, 29), רם לוי, דניאל שוורצבוים (טאקויה מוראיאמה, 75), גל לוי, עמית מזרחי, שגיא דרור, מיכאל בן ברוך (בן לוי, 64).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר