שגיב יחזקאל מכניע את צחי גיגי
שגיב יחזקאל מכניע את צחי גיגי

שווה ליגה לאומית: מכבי פתח תקוה הובסה 3:0 על ידי אשדוד

לעיניי כ-300 אוהדים בלבד, הקבוצה של גיא לוזון רשמה השפלה ביתית נוספת והתקרבה מרחק של שתי נקודות בלבד מהקו האדום

פורסם בתאריך: 27.4.19 22:27

במכבי פתח תקוה סיפרו עוד לפני החג שכל רצונם הוא לסגור עניין במשחק הביתי מול אשדוד וללכת לים שני מחזורים לסיום העונה. בפועל, הערב (שבת) גילה גיא לוזון שלקבוצתו מצפה סיוט מתמשך ב-180 הדקות האחרונות של העונה. אשדוד הייתה טובה יותר בשתי דרגות לפחות ממכבי ודרסה אותה 0:3 בדרך לצמצום הפער בתחתית לשתי נקודות בלבד.

ניסיונות עקרים של גידי קאניוק ולידור כהן בפתיחה לא ממש הזיזו לאורחת, שכבשה בדקה ה-19. דן ביטון הקפיץ לשגיב יחזקאל, שהמשיך לדין דוד והאחרון המשיך מקרוב לרשת החשופה, 0:1. בדקה ה-31 שלח רועי גורדנה את יחזקאל בצד שמאל, האחרון התגבר בקלות על עומר דנינו, פרץ לרחבה ובעט היטב לקורה ופנימה, 0:2. שלוש דקות במחצית השנייה הפכה אשדוד את הניצחון לתבוסה כרוחב של דוד פגע בחזהו של דנינו, שינה כיוון וחדר לרשת, 0:3 בסיום.

אחוז ניכר מ-300 הצופים, כמות ביזיונית כשלעצמה למשחק תחתית קריטי, סירבו לסבול את היכולת האנמית של קבוצתם ועזבו את האצטדיון הרבה לפני השריקה האחרונה. בשבוע הבא תצא מכבי למשחק חוץ בסמי עופר מול הפועל חיפה, שלאחריו תוכל למצוא את עצמה מתחת לקו האדום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מכבי שלי

    די כבר לוזונים. תעזבו אותנו לנפשנו. נמאסתם על כל אוהדי מכבי !!

  2. מנחם בר

    עוד משחק מביש ללוזונים שהוכיחו שמקומם בליגה השניה אבל לצערי הם ישארו ואשדוד תרד בגלל הקיפוח של אשדוד שבוע שעבר שגרם להפסד נגד סכנין

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר