אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן
אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן

סוקונה יחזור להרכב הפועל פ"ת מול עכו, מוראיאמה ייעדר

החלוץ הצרפתי ישוב ל-11 על חשבונו של מיכאל בן ברוך, הקשר היפני התאשפז אתמול למספר שעות עקב בעיות בבטנו ולא יהיה בסגל, כמו גם ספיר יתח שטרם התאושש מהפציעה ממנה הוא סובל

פורסם בתאריך: 28.4.19 17:18

אחרי הניצחון החשוב ביום רביעי מול אחי נצרת, תנסה הפועל פתח תקוה להשיג מחר (19:00, עכו) ניצחון שני ברציפות, שיבטיח לה ככל הנראה באופן מעשי את ההישארות בליגה הלאומית. שחקני הקבוצה ערכו הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק, ולאחריו נסעו לאירוע הברית שערך המגן השמאלי דניאל בורחל לרגל הולדת בנו.

השחקנים היום באימון

השחקנים היום באימון

הכחולים ייאלצו להסתדר מחר ללא הקשר היפני טאקויה מוראיאמה, שעדיין סובל מכאבי בטן ואף שהה הלילה במשך מספר שעות בבית החולים. ההערכות הן כי לא מדובר בבעיה שתשבית את השחקן לתקופה ארוכה, אך במשחק החוץ מחר הוא לא יהיה בסגל. גם הבלם ספיר יתח, שעדיין סובל מפציעה בכף רגלו, ייעדר. מי שישוב ל-11 על חשבונו של מיכאל בן ברוך הוא החלוץ הצרפתי אמאדו סוקונה, שנמצא לאחרונה בתקופה לא טובה.

המאמן מסאי דגו התייחס לפרסומים היום לפיהם הוא קרוב לסיכום לעונה הבאה בהפועל קריית שמונה, ואמר כי אין בהם שחר וכי הוא מרוכז אך ורק בהפועל פתח תקוה. כזכור, כבר לפני מספר שבועות פנתה הנהלת המועדון לדגו בנוגע לחוזה לעונה הבאה, אך המאמן הבהיר כי הוא מעוניין לעסוק בנושא רק לאחר הבטחת ההישארות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר