הפועל פתח תקוה מול עכו
הפועל פתח תקוה מול עכו

צעד קדימה, שניים אחורה: הפועל הפסידה 2:0 לעכו

דווקא ברגע האמת השחקנים של מסאי דגו לא הציגו משחק מספיק טוב והסתבכו בגדול במאבקים נגד הירידה לליגה א'. הפועל נמצאת מעל המקום ה-14 רק בזכות הפרש שערים. בשבועיים הקרובים: שני משחקי בית גורליים

פורסם בתאריך: 29.4.19 21:22

מי שפינטז בהפועל על מחזורי סיום רגועים בדרך להישרדות בליגה הלאומית, התבדה היום (שני) בענק עם הפסד 2:0 להפועל עכו, שהחזיר את הפועל שני צעדים אחורה אחרי הניצחון ביום רביעי מול אחי נצרת. הפועל ירדה למקום ה-12 כשהיא מקדימה את המקום ה-14 רק בזכות הפרש שערים עדיף.

בדקות הראשונות של המשחק כחולים דווקא נראו נחושים, אך בדקה השמינית דווקא המקומיים עלו ליתרון, אחרי שנאור עבודי ניצל חוסר ריכוז בהגנה וכבש את ה-0:1. לאחר השער הכחולים פשוט לא היו על המגרש, ושחקני עכו הגיעו למספר הזדמנויות גדולות שרק במזל ובזכות דודי אלון לא הגדילו את התוצאה.

בדקה ה-17 עמית מזרחי קיבל כדור מאמאדו סוקונה, שחזר היום להרכב, ובעט בשכיבה לכיוון השער, אך הגנת עכו הרחיקה מהקו. בדקה ה-35 סוקונה נותר לבד ברחבה לאחר קרן של דניאל שוורצבוים, אך נגח החוצה.

למרות ששלטה בפתיחת המחצית השנייה, שוב ההגנה של הפועל לא הייתה מרוכזת, ובדקה ה-63 אליאן רוחנה נגח לרשת, 0:2. המחליף מיכאל בן ברוך עוד מצא את הקורה ואת המשקוף בשתי התקפות שונות, אך מהאנרגיה על הדשא היה ברור שהפועל לא תצא מהמשחק הזה עם נקודות.

כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה, הפועל נמצאת במצב לא פשוט בכלל, במקום ה-12 בטבלה עם 39 נקודות, כשרק הפרש שערים עדיף מותיר אותה מעל הפועל ראשון לציון, שנמצאת במקום שמוביל למבחנים. כעת מצפים להפועל שבועיים קריטיים במיוחד, בהם תפגוש לשני משחקי בית את הפועל מרמורק והפועל ראשון לציון, ב-180 דקות קריטיות במיוחד לעתיד המועדון.

הרכב: דודי אלון, עומר ורד, ירין חסן, דייויד אבידור, נתי בנימין (דניאל בורחל, 60), רם לוי (איתי לוי, 76), דניאל שוורצבוים, גל לוי, עמית מזרחי (מיכאל בן ברוך, 60), שגיא דרור, אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אוהד מכבי

    לאוהדי הפועל פת אתם בסוף תרדו לידה ומכבי פת תשאר ליגה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר