מסאי דגו. צילום: זאב שטרן
מסאי דגו. צילום: זאב שטרן

דגו: "חושבים שהראש שלי בקריית שמונה? הפועל פ"ת היא האתגר של החיים שלי"

המאמן קורא את הפרסומים לפיהם הוא קרוב לסיכום בקבוצה הצפונית אך טוען כי הם אינם קשורים אליו. על המצב הקשה של הקבוצה אמר: "קיבלנו סטירה חזקה מאוד, אני מזכיר לשחקנים שלי בכל שיחה שאם חס וחלילה נרד מדובר בכתם לי ולהם לכל החיים"

פורסם בתאריך: 30.4.19 16:02

בצד מאבקי ההישרדות הקשים והתסבוכת בתחתית הטבלה בעקבות הפסד 2:0 להפועל עכו אתמול (שני), עלתה השבוע סוגיית המשך דרכו בהפועל של המאמן מסאי דגו. על פי פרסומים בכלי תקשורת שונים דגו קרוב לסיכום בקריית שמונה, שאגב טרם הבטיחה את מקומה בליגת העל בעונה הבאה. הבעלים איזי שרצקי, שהיה מעוניין בדגו עוד בתקופה בה אימן בהפועל כפר סבא, אף ציין בשיחות פרטיות כי הוא המועמד המוביל לתפקיד וסיכוייו להתמנות גבוהים. דגו עצמו שומע היטב את הדיבורים סביבו, אבל מבחינתו ממשיך לעשות מאמצים כבירים כדי לא לאפשר לקולות הרקע להוציא אותו מפוקוס לקראת המשימה החשובה והיחידה מבחינתו. לאחר ההפסד לעכו התקשה להירדם וצפה פעמיים נוספות במשחק, מנתח את הטעויות אל תוך השעות הקטנות של הלילה.

"הפרסומים האלה לא תלויים בי", הוא אומר בשיחה גלויה עם "ספורט מלאבס". "חושבים שאני מתכנן את העונה הבאה ושהראש שלי בקריית שמונה? לאנשים אין מודעות? אנחנו שתי נקודות מירידה ואני מזכיר לשחקנים שלי בכל שיחה שאם חס וחלילה זה יקרה מדובר בכתם לי ולהם לכל החיים. אני במועדון משמונה בבוקר עד הצהריים ואחר כך ממשיך לעבוד ורואה וידאו של היריבות ושל הקבוצה שלנו, כך שאשתי והילדים בקושי רואים אותי בבית. כל כולי בהפועל פתח תקוה, היא האתגר של החיים שלי ולא מעניין אותי שום דבר אחר חוץ מלהשאיר את הקבוצה בליגה". יש לציין כי לפני מספר שבועות פנתה הנהלת המועדון לדגו בנוגע להמשך דרכו בעונה הבאה, אך המאמן הדגיש כי הוא מעוניין לעסוק בנושא רק לאחר הבטחת ההישארות.

על המצב של הקבוצה אמר המאמן: "כנראה חשבנו שאחרי הניצחון מול אחי נצרת נשארנו סופית וקיבלנו סטירה חזקה מאוד. אני מזכיר למי שאולי שכח שאנחנו הקבוצה היחידה שלא ידעה יום אחד של אושר בגלל המינוס, גם בניצחונות על קבוצות כמו נס ציונה, כפר סבא, נצרת עילית וקטמון, אז עכשיו נבוא ונחשוב על השנה הבאה?".

גם השחקנים עצמם מרוכזים במשימת ההישרדות והדגישו כי נושא המאמן לא עלה כלל בחדר ההלבשה. "בכל סוף עונה יש דיבורים על שחקנים ומאמנים, זה לגיטימי ואין מה להתייחס לזה", אמר אחד מהם. "ראיתי שמות של ארבעה מאמנים שבדרך לקריית שמונה, יש זמן להתעסק בזה? לא ישנו כל הלילה אחרי עכו ואין מילים מרוב שהמצב לא טוב. אין בנו פחד כי יש לנו קבוצה טובה, אבל צריך להרים את הראש ולהביא את הנקודות בכוח".

אגב, בקבוצה מאוד לא אהבו לראות את הטעות הקשה, שלא לומר המשונה של שוער אחי נצרת מהדי זועבי, שהובילה לשער הניצחון של גיל יצחק מראשון לציון. "מה זה הדבר ההזוי הזה?", התרעם שחקן בהפועל. "רואים שאין שם בכלל שחקן באמצע לקבל כדור, הוא סתם מסר לחלוץ. זה לא משהו שרואים כל יום". על המצב הרגיש הוסיף: "שום דבר לא יתממש מהדיבורים על העונה הבאה אם לא נצליח להישאר העונה. קודם נשרוד, ואז יהיה זמן לחשוב איפה המאמן ולאן הולכים השחקנים. זה מבאס כי יכולנו לסיים את הסיפור, אבל כנראה שנצטרך להילחם עד הדקה האחרונה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר