איתן בודניוק. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
איתן בודניוק. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

איתן בודניוק מועמד לשמש כחבר בדירקטוריון הפועל פתח תקוה

הבלם המיתולוגי של המועדון רואיין לאחרונה לתפקיד ועשוי להצטרף בקרוב לד"ר שלומית גיא וקובי לוי. איש המשק עוז בצון יעזוב את המועדון בסיום העונה וצפוי לשמש בתפקיד דומה בהפועל רמת גן

פורסם בתאריך: 1.5.19 13:29

לאור מלחמת ההישרדות של הפועל בשבועות האחרונים, נושא מינוי הדירקטורים במועדון נדחק מעט הצידה לאחרונה. לפני החג נבדקה מועמדותו של אחד משחקני העבר הגדולים של המועדון, איתן בודניוק, שנפגש עם חברי הוועד המנהל ורואיין לתפקיד, אך טרם התקבלה החלטה סופית בנושא. כזכור, עד כה מונו ד"ר שלומית גיא וקובי לוי ובמועדון מקווים שבשבועיים הקרובים יוכלו להעביר הילוך ולקיים ראיונות עם מועמדים נוספים.

לבלם העבר יש ברזומה לא פחות מ-388 הופעות במדים הכחולים ב-16 עונות. בעונת 2001/2 שימש במשך תקופה קצרה כמנכ"ל הקבוצה הבוגרת, אך עזב בעקבות יחסים רעועים עם הנהלת המועדון. בשיחה עם "ספורט מלאבס" סירב בודניוק להתייחס לנושא מועמדותו לתפקיד.

בתוך כך, בסיום העונה יעזוב את המועדון איש המשק עוז בצון, שצפוי לשמש בעונה הבאה בתפקיד דומה בהפועל רמת גן אחרי שנים רבות בהן עבד בהפועל. בחודשים האחרונים נוצרו יחסים מתוחים בין בצון למספר עובדים במועדון, בעיקר במחלקת הנוער, זאת למרות שבצון נחשב לדמות אהובה על השחקנים ואנשי הצוות בקבוצת הבוגרים. "אני עוזב מסיבות אישיות", אמר בצון. "לדבר אחד אני אתגעגע וזה לצוות שלי – חזי בבאי, משה הראל וכל שאר החברים. אני הולך למועדון לא פחות טוב ומאחל להפועל בהצלחה".

בנושא אחר, כוכב מחלקת הנוער של הפועל, בר נאווי מקבוצת נערים ב', כבש היום (רביעי) צמד בניצחון של 1:2 של נבחרת הנערים על אוקראינה במסגרת טורניר החורף. בנבחרת אוקראינה, אגב, עלה כמחליף דניאל גולני, שעבר מהפועל למכבי בעונה שעברה. על ספסל הנבחרת ישב שוער הפועל, רן חשפיה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר