אוהדי הפועל. צילום: תום בלפר, הפועל פתח תקוה

בהפועל פ"ת מקווים לכ-3,000 אוהדים מול מרמורק, חצור: "עדיין לא יודע אם אמשיך"

במועדון מתכוננים למשחק הבית הגורלי ביום שני. מוראיאמה צפוי לחזור לסגל, כמו גם גל אסולין. הספונסר הראשי, שהתרחק לאחרונה מהנעשה בהפועל, אמר: "הורדתי הילוך ואני כבר לא מגיע למשחקים כי זה גורם לי סתם לעצבים וכאב לב"

פורסם בתאריך: 2.5.19 20:09

מי שחשב שהפועל תסיים את הסיפור בתחתית ותאפשר לאוהדיה רחצה רגועה בחוף הים לפני תום העונה, גילה שלנאור עבודי ואליאן רוחנה מהפועל עכו היו תכניות אחרות. כשהיא במרחק שתי נקודות בלבד מהפועל מרמורק, שנמצאת במקום ה-15 המוביל לליגה א', המפגש הביתי הישיר מולה בשני (19:00) עלול לחרוץ את גורל העונה כולה. בכחולה מודעים טוב מכולם לחשיבות נוכחות מאסיבית של הצבא הכחול ביציעים ובבוקר שלאחר ההפסד המאכזב החלו לדון בפעולות שיווקיות שונות לקראת ההתמודדות, ביניהן כרטיסים במחיר מוזל, במטרה לשבור את שיא הקהל העונה במשחקי הבית. במועדון מקווים שכ-3,000 אוהדים ילוו את הקבוצה.

הבלם ספיר יתח עדיין פצוע וימשיך להיעדר, בעוד הקשר טאקויה מוראיאמה, שסובל מכאבי בטן ואף אושפז לבדיקות בבית חולים, עבר השבוע בדיקת גסטרוסקופיה ובקבוצה מקווים שמצבו ישתפר והוא יוכל ליטול חלק במשחק החשוב. הקשר ההתקפי גל אסולין ספג מכה בברכו באימון ולא נכלל בסגל מול עכו, אבל מול מרמורק צפוי להיות כשיר.

למרות הרצון להתמקד במשחקים שנותרו, במועדון יש מי שכבר החל לתכנן את העונה הבאה וחמישה שחקני נוער קיבלו הצעות לחוזה בקבוצת הבוגרים בעונה הבאה. גורמים במערכת סבורים שהעיסוק בעתיד עלול לפגום בהווה. "אלה דברים פסולים שאסור שייעשו", הבהירו במועדון. "צריך לעצור את כל ההכנות לעונה הבאה וכל מה שמסביב. כנראה שכחו שפתחנו עונה עם 30 שחקנים, רובם צעירים חסרי ניסיון, בלי מנהל קבוצה ובלי אפסנאי ואף אחד לא נתן לנו סיכוי. פתאום יש לאנשים זמן לדברים אחרים, אולי ציפו שבפלייאוף התחתון נהיה ברצלונה".

בנושא אחר, אחד האנשים שקולם לא נשמע כבר תקופה ארוכה הוא הספונסר הראשי ואחד האנשים החזקים בהפועל בשנים האחרונות, גל חצור. "נתתי בזמנו למפרק את כל הכסף והערבויות – למעלה מ-250 אלף שקלים כדי שהפועל תוכל לפתוח את העונה, אבל הורדתי הילוך ואני כבר לא מגיע למשחקים כי זה גורם לי סתם לעצבים וכאב לב", מספר חצור השבוע ל"ספורט מלאבס".

"אמשיך להיות ספונסר עד סוף העונה ולגבי העונה הבאה נראה מה יהיה", הוסיף חצור. "יש צוות טוב עם המנכ"ל רועי אלרום וניב טל, אבל נמאס לי כבר לדשדש כל הזמן בלי כסף. קשה מאוד להביא כסף רק כדי להישאר בחיים בליגה השנייה ולשחק מול קבוצות עם שמות כמו איכסל, כשאנשים אפילו לא יודעים שיש מקום כזה. מנגד, מעצבן לראות את היריבה העירונית בליגת העל ואת הנוער שלה מצליח, כי יש שם כסף. שוב, אני עדיין לא יודע אם אמשיך, אבל תמיד אשמח לעזור להפועל".

"תמיד אשמח לעזור להפועל". גל חצור. צילום: זאב שטרן

"תמיד אשמח לעזור להפועל". גל חצור. צילום: זאב שטרן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מכיר מקרוב

    אתה תמשיך אדון חצור כי אתה קשקשן שמחפש רק תשומת לב
    מי שהרס את מחלקת הנוער זה אתה , גיסך המכובד דני משיח וחבריך הספונסרים שמתוך אינטרסים אישיים לילדים שלהם דאגו להביא מנהל מקצועי בובה שחוץ מלקבל שכר גבוה מאוד שאתם משלמים לו לא עושה כלום במערכת וגונב דעת מכל הסובבים .
    הצלחה לא מגיע רק בגלל כסף אלא כאשר עובדים נכון ובמקצועיות אבל אותך המקצועיות לא מעניינת . כל מה שמעניין אותך זה שיחשבו שאתה מציל את המועדון ויקרקרו סביבך . לך כבר הביתה . הגיע הזמן כי אתה לא מעניין ורק הורס .

  2. כחול

    חשוב לתת כבוד לאדם שנתן ונותן כסף למועדון, גם אם הוא טועה מבחינה מקצועית. כרגע למועדון יש אנשים מלאי מוטיבציה שמעוניינים לקחת אותו קדימה והם צריכים ספונסרים כמו מר חצור.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר