קבוצת נערים ב' של הפועל
קבוצת נערים ב' של הפועל

המשחק הגורלי של מחלקת הנוער של הפועל פ"ת: "חשוב לנו שיגיע קהל"

אחרי שהוליכה את הטבלה לאורך כל העונה, קבוצת נערים ב' של הפועל, שנחשבת לתקווה הגדולה של המחלקה, תשחק בשבת את המשחק החשוב ביותר של המחלקה העונה. ניצחון שווה עלייה, הפסד ישאיר את הקבוצה בידיים ריקות

פורסם בתאריך: 3.5.19 10:49

לחץ גדול יוטל מחר (שבת) על רגליהם של שחקני קבוצת נערים ב' של הפועל פתח תקוה. נכון, אמנם מדובר בנערים בני 15-16, אך ניצחון שלהם במחזור האחרון של העונה (שבת, סירקין, 10:30) מול הפועל ראשון לציון, יהווה אבן דרך חשובה במה שמקווים בהפועל שיהפוך למסע החזרה של מחלקת הנוער הכחולה לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי. יש לזכור כי קבוצות הנוער ונערים א' של המועדון לא הצליחו להעפיל העונה לליגה הראשונה, לכן להצלחת הקבוצה ישנה חשיבות גדולה.

הניצחון 1:2 בשבוע שעבר בחוץ על נס ציונה, בזכות צמד של הקשר המצוין בר נאווי, קבע כי הפועל תגיע למחזור האחרון מהמקום הראשון בטבלה עם 74 נקודות, כמו השנייה הפועל רמת גן, לה יחס שערים נחות משמעותית לעומת הפועל. במקום השלישי נמצאת הפועל ראשון לציון, עם 71 נקודות אך עם יחס שערים עדיף משתי המוליכות. ועכשיו לתרחישים: ניצחון של הפועל יוביל לעלייה אוטומטית של הקבוצה לליגת העל, תיקו יוביל ככל הנראה למקום השני ולמשחקי מבחן על העלייה, והפסד יסיים עבור הקבוצה את העונה בידיים ריקות, אחרי שהוליכה את הטבלה מתחילת העונה.

בהפועל תולים תקוות רבות בשנתון 2003, אותו מאמן יניב שאקי, כאשר בעונה הבאה ייפרד הכוכב של הקבוצה, בר נאווי, מחבריו ויוקפץ לקבוצת הנוער, רישום אשר יאפשר לו גם לקחת חלק במשחקי קבוצת הבוגרים. אגב, נאווי ורן חשפיה, שוער הקבוצה, לקחו חלק השבוע במשחקי נבחרת הנערים בטורניר החורף שנערך בישראל, כאשר המשחק השלישי אמור להתקיים היום מול נבחרת פיג'י, אך במועדון ביקשו מהמאמן סלאח חסארמה כי השניים יזכו למנוחה לקראת המשחק החשוב בשבת. ביום רביעי כבש נאווי צמד בניצחון 1:2 על אוקראינה ופתח בהרכב גם במשחק מול אירלנד יחד עם חברו להפועל חשפיה.

בר נאווי

בר נאווי

"מדובר במשחק חשוב מאין כמותו למחלקת הנוער של הפועל", אמר המנהל המקצועי של המחלקה, פרדי דוד. "חשוב לנו מאוד שיגיע קהל למשחק כדי לדחוף את השחקנים. הקבוצה הזו הייתה לאורך כל העונה בפסגת הטבלה ואין סיבה שבשבת היא לא תשלים את המשימה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מנחם בר

    זה מה שנשאר.כמו בשיר של ארצי
    נוער נכשל נערים א נכשל
    בהצלחה לנערים ב
    פרדי תעשה סדר שנה הבאה כדי שגם הנוער וגם נערים א יעלו.זה לא מתאים לקבוצה כמו הפועל פת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר