שחקני נערים ב' של הפועל מאוכזבים בסיום
שחקני נערים ב' של הפועל מאוכזבים בסיום

בהפועל, כמו בהפועל: נערים ב' סיימו ב-1:1 מול ראשון לציון ויתמודדו במבחני העלייה

בן לוי העלה את הפועל ליתרון במשחק האחרון של העונה, אך שער שיוויון של האורחים כפה חלוקת נקודות. הפועל תפגוש לשני משחקי מבחן את הפועל קריית שמונה או הפועל כפר סבא בניסיון להשיג בכל זאת את הכרטיס לליגת העל. כ-250 אוהדים הגיעו למשחק

פורסם בתאריך: 4.5.19 13:18

למי שהיה צריך הוכחה שבהפועל פתח תקוה הכל, אבל הכל, הולך קשה, קיבל אותה היום (שבת) במחזור האחרון של העונה במחוז הדרומי של הליגה הארצית לנערים ב'. הכחולים, שהוליכו את הטבלה לאורך כל העונה והיו זקוקים לניצחון כדי להעפיל לליגת העל, סיימו ב-1:1 מול הפועל ראשון לציון, שקבע כי הפועל רמת גן תהיה זו שתעפיל לליגת העל, בעוד שהפועל תתמודד בשני משחקי מבחן מול קריית שמונה או הפועל כפר סבא על הזכות לפגוש את המדורגת 14 בליגת העל לקרב על הכרטיס האחרון לליגה הראשונה.

כ-250 אוהדים הגיעו לתמוך בשחקנים הצעירים (שנתון 2003) וראו משחק עצבני וקשוח. הכוכב של הפועל, בר נאווי, רשם את משחקו הרביעי בשישה ימים אחרי טורניר נבחרת הנערים שנערך השבוע, ואכן נראה מותש. אחרי מחצית ראשונה ללא אירועים מיוחדים, מלך השערים של הליגה, בן לוי, קיבל כדור נהדר מנאווי ונגח את שערו ה-44 העונה בליגה, 0:1 הפועל. לאכזבת הקהל הרב שהגיע למשחק, חמש דקות לאחר מכן ראשון לציון השוותה. הפועל הגיעה למספר הזדמנויות להשיג בכל זאת את הניצחון, אך יש לציין גם את שוער הפועל רן חשפיה, גם הוא שיחק השבוע בנבחרת הנערים, שמנע משחקני ראשון לציון לכבוש שערים נוספים והציג משחק נהדר.

שחקני הפועל חוגגים את השער של בן לוי

שחקני הפועל חוגגים את השער של בן לוי

כזכור, גם בעונה שעברה "גרמה" ראשון לציון לכאב גדול במחלקת הנוער של המועדון, לאחר השער שכבשה לרשת קבוצת הנוער של הפועל בהתקפה האחרונה של העונה, שער שהוריד את הפועל לליגה השנייה. כעת תקבל קבוצת נערים ב' של הפועל לפחות שבועיים של מנוחה, אז יתברר מול מי תשחק במבחנים – הפועל קריית שמונה, שנמצאת כרגע במקום השני במחוז המקביל, או הפועל כפר סבא הדולקת אחריה. המנצחת בקרב בין סגניות המחוז תפגוש לקרב מכריע את המדורגת 14 בליגת העל, שכרגע נמצאת בו הפועל רמת השרון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר