מכבי מול הפועל חיפה
מכבי מול הפועל חיפה

מתח עד הסוף: מכבי ניצחה 0:3 את הפועל חיפה, ההכרעה במחזור הסיום

גיא לוזון ושחקניו קיוו כי ניצחון בסמי עופר יבטיח להם כבר היום עונה נוספת בליגת העל, אך הניצחון של אשדוד על בית"ר ירושלים טרף את הקלפים. אהדנני, קופר ובריבו כבשו

פורסם בתאריך: 4.5.19 22:53

במשך דקות ארוכות האמינה מכבי פתח תקוה כי תשרוד בליגה עוד לפני המחזור האחרון, כשצעדה ביתרון מבטיח מול הפועל חיפה ומנגד בית"ר ירושלים הובילה על אשדוד במשחק הפרישה של בניון. ההמשך והמהפך המפתיע של הקבוצה מעיר הנמל דחה את שאלת היורדת השנייה.

את העבודה עשו שחקניו של גיא לוזון הערב (שבת) עם ניצחון חוץ משכנע 0:3 על הקבוצה של יואב כץ. בדקה השביעית סובב גידי קאניוק קרן מדויקת לראשו של עידן אדהנני, ששלח לפינה הרחוקה שער בכורה העונה בדיוק במאני טיים והוביל לצרחת שיגעון מוכרת מצד מאמנו אחרי תקופה ארוכה, 0:1.

בדקה ה-26 התקפה יפה של מכבי החלה בקאניוק, נמשכה באופיר מזרחי, שיישר לארמנדו קופר. האחרון שלח מ-16 מ' כדור שטוח לרשת של רן קדוש, 0:2 ששידרג את החגיגות של לוזון לריצת עמוק בקרבת הספסל. כאמור, שלישיית הבזק של אשדוד גרמה לירידה באנרגיות, אבל בדקה ה-74 היה זמן לקופר לבשל לבאריבו, שכבש את השביעי שלו העונה והפך את הניצחון לתבוסה, 0:3 ששמר על פער שתי הנקודות מאשדוד.

במחזור הסיום תארח מכבי את הפועל תל אביב כשהיא יודעת שאסור לה למעוד. אשדוד תארח את הפועל חיפה ועם היכולת שהציגו אמש השתיים, נראה שהקבוצה מעיר הנמל לא תתקשה לנצח.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר