שחקני הפועל חוגגים את השלישי מול מרמורק. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל חוגגים את השלישי מול מרמורק. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

צעד ענק בדרך למטרה: 0:3 גדול להפועל פתח תקוה על מרמורק (וידאו)

לעיניי כ-2,000 אוהדים ביציע, הקבוצה של מסאי דגו התפוצצה עם שערים של אמאדו סוקונה, שגיא דרור וגל לוי. הפער מהמקום ה-14 עלה לשלוש נקודות, ניצחון ביום שני הבא יבטיח את ההישארות. עומר ורד הורחק

פורסם בתאריך: 6.5.19 21:42

את ההקלה על פניהם של אוהדי הפועל פתח תקוה הערב (שני), אחרי הניצחון 0:3 על הפועל מרמורק, קשה היה לפספס. אחרי ההפסד להפועל עכו שסיבך את הכחולים בתחתית, הקבוצה של מסאי דגו התפוצצה מול המדורגת 15, הביסה אותה בקלילות ועשתה צעד ענק לעבר ההישרדות בליגה הלאומית. הפועל הציגה למן הפתיחה משחק נחוש ואגרסיבי, כזה שהצדיק את חשיבות המשחק עבור עתיד המועדון.

צפו בחגיגות לאחר המשחק:

כ-2,000 הכחולים שהגיעו למשחק וסיפקו אווירה נהדרת קפצו כבר בדקה השלישית, כאשר כדור קרן של דניאל שוורצבוים הגיע לראש של אמאדו סוקונה, שנגח את השער העשירי שלו העונה, 0:1 להפועל. שבע דקות מאוחר יותר והחגיגה התעצמה. שוורצבוים מצא הפעם את שגיא דרור, שהשלים מהלך מצוין עם בעיטה מדוייקת לרשת, 0:2 מהיר להפועל. בדקה ה-21 הפועל כמעט ספגה כשניסיון הרחקה של דייויד אבידור כמעט נכנס, אך דודי אלון, בעוד משחק מצוין, הדף לקרן.

שחקני הפועל מול מרמורק. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

שחקני הפועל לפני המשחק. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

שחקני הפועל חוגגים את השער הראשון מול מרמורק. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

החגיגות אחרי השער של סוקונה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

יציע מלא כמעט לחלוטין. אוהדי הפועל מול מרמורק. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

למרות שליטה של האורחים בסוף המחצית הראשונה, הפועל סגרה עניין כבר שתי דקות בתוך המחצית השנייה. בעיטה של גל לוי מ-20 מטרים, אחרי בישול שלישי במשחק של שוורצבוים, הטעתה את שוער מרמורק טמיר ללו ונכנסה לרשת, 0:3 להפועל ושער 11 העונה למלך השערים של הקבוצה. הפועל כמעט הגדילה את התוצאה בדקה ה-70 כשגל לוי סובב כדור מסוכן ליד הקורה ובדקה ה-76 כששגיא דרור סיים מהלך אישי יפה בבעיטה לגופו של ללו. בדקה ה-83 החגיגה מעט התקלקלה, כאשר לטענת השופט איתן שמואלביץ' עומר ורד סימן תנועה מגונה לעבר אוהדי מרמורק, דבר שזיכה אותו בכרטיס אדום.

מיד עם שריקת הסיום מסאי דגו, שלא נוהג להגיע לכיוון האוהדים לאחר משחקים, סימן תנועות אהבה לעבר הקהל, שגם עודד אותו במהלך המשחק, כל זאת במקביל להכרזותיו של איזי שרצקי כי דגו יאמן בהפועל קריית שמונה בעונה הבאה. השחקנים חגגו דקות ארוכות עם הקהל, כאשר הקפטן רם לוי אף עלה ליציע והפגין בקיאות מרשימה בשיר "נשבעתי אמונים לחולצה הכחולה".

דניאל שוורצבוים. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה, הפועל מדורגת במקום ה-11 עם 42 נקודות ויחס שערים טוב משמעותית משאר הקבוצות בפלייאוף התחתון. הפער מהפועל מרמורק, שנמצאת במקום ה-15, עלה לחמש נקודות ובעקבות לוח המשחקים לא קיים תרחיש שבו הפועל תדרדר למקום ממנו יורדים אוטומטית לליגה א'. הפער מהפועל רמת השרון, שמדורגת במקום ה-14 המוביל למבחנים, עומד על שלוש נקודות. ניצחון של הפועל ביום שני הבא (19:00, ראש הזהב) על הפועל ראשון לציון, יבטיח לה עונה נוספת בליגה הלאומית עוד לפני מחזור הסיום בעילוט מול הפועל איכסל.

עומר ורד, שהיה נסער בעקבות הכרטיס האדום שספג, אמר בסיום ל"ספורט מלאבס": "אחרי שנפצעתי בראש הקהל של מרמורק קילל אותי. עשיתי לעברם את הספרה שלוש עם הידיים שלי, השופט הרביעי החליט שעשיתי אצבע משולשת. הזוי. אני מקווה שיש תיעוד של מצלמות כי זה באמת סתם. לא הייתי צריך לעשות את זה, אבל זה בטח לא כרטיס אדום. הזוי שזה מה שהשופט הרביעי ראה".

המאמן מסאי דגו אמר בסיום: "אמרתי לאוהדים שאני לא חוגג עד שאנחנו לא מבטיחים את ההישארות. אסור לנו עדיין לחגוג. ככה נפלנו בעכו אחרי האופוריה שהייתה לנו מול אחי נצרת. אני כועס על עומר מאוד, אבל זה קורה ועומר בחור חיובי שנפל באופן חד פעמי".

רגע לפני פרידה. דגו. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

הרכב: דודי אלון, עומר ורד, דייויד אבידור, ירין חסן, דניאל בורחל (נתי בנימין, 46) רם לוי, דניאל שוורצבוים, עמית מזרחי (גל אסולין, 58), שגיא דרור, גל לוי, אמאדו סוקונה (מיכאל בן ברוך, 78).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר