חגיגות האליפות של קבוצת הנוער של מכבי. צילום זאב שטרן
חגיגות האליפות של קבוצת הנוער של מכבי. צילום זאב שטרן

צפו בחגיגות: מכבי פתח תקוה זכתה באליפות היסטורית בנוער עם 1:4 על הפועל תל אביב

קבוצת הנוער של תמיר ונאור לוזון לא חיכתה לתוצאה של מכבי תל אביב, עשתה את העבודה מול האדומים והניפה צלחת מול מאות אוהדים במתחם בן דרור. עמנואל מאווידה (צמד), ארד בר ודן כדורי הפכו פיגור לניצחון. מחר תנסה הקבוצה הבוגרת לשרוד בליגת העל

פורסם בתאריך: 11.5.19 14:35

במכבי פתח תקוה התרגשו כל השבוע לקראת כניסתה של קבוצת הנוער לדפי ההיסטוריה של המועדון. הבוקר (שבת) ההישג המרשים הפך לרשמי עם זכייה באליפות ראשונה בתולדות המועדון לאחר ניצחון ביתי 1:4 על הפועל תל אביב. למכבי יתרון 7 נקודות על השנייה מכבי תל אביב, מחזור אחד לסיום.

צפו בחגיגות:

מאות אוהדים של מכבי פתח תקוה, מחזה שהוא די נדיר במשחקי הקבוצה הבוגרת העונה, לא ויתרו על האפשרות להיות חלק מההיסטוריה של קבוצת הנוער, ויצרו אווירה נפלאה במתחם בן דרור עם תופים, דגלים, צעיפים והשלכת קונפטי בצבעי כחול-לבן למגרש עם עליית השחקנים. בנוסף התהדרו האוהדים בשלל חולצות משחק – מיוסי בניון, דרך מנור סולומון ועד ליאל עבדה. הכרוז הלאומי ניב זהבי התמקם במרכז היציע ולצדו מערכת הגברה שעשתה את שלה עם מיטב הלהיטים לצד הכרזה על שמות המבקיעים.

חגיגות האליפות של קבוצת הנוער של מכבי. צילום אור בוקר

חגיגות האליפות של קבוצת הנוער של מכבי. צילום אור בוקר

כבר אחרי שלוש דקות נדרש זהבי למיקרופון, אבל לא בכיוון הנכון מבחינת מכבי פתח תקווה, כאשר אושר דוידה קבע 0:1 להפועל תל אביב. היתרון האדום החזיק מעמד בקושי ארבע דקות. הפעם היה תורו של אורי ארצי להגביה מימין ועמנואל מאווידה נגח מדויק לפינה והדליק את היציע, 1:1. הדעה הרווחת ביציע הייתה שהיריבה באדום לא ששה לסייע ליריבתה העירונית במאבק האליפות. בדקה ה-33 ארד בר נגח פנימה מ-3 מ' והשלים מהפך, 1:2 ללוזונים בהפסקה. גם התנודות בתוצאה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה לא עניינו את המארחת, שרצתה לחגוג בסטייל ובדקה ה-64 סגר מאווידה עניין בנגיחה נוספת, הפעם תודות להגבהה מדויקת של יוני מבשוב. שתי דקות אחר כך נשארו האדומים בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו בצהוב שני של עמית מאיר. ביציע לא חיכו לשריקת הסיום ולטקס הענקת הצלחת הנוצצת כדי להתחיל בחגיגות האליפות. בדרך הם ראו את הניצחון הופך לתבוסה בזכות מהלך של המחליפים, כשאייל אינברום בישל לדן כדורי דקה לסיום. העובדה שמכבי חיפה ניצחה את הצהובים 3:4 כבר לא עניינה אף אחד.

חגיגות האליפות של קבוצת הנוער של מכבי. צילום זאב שטרן

חגיגות האליפות של קבוצת הנוער של מכבי. צילום זאב שטרן

כשאבי לוזון נשק לנכדים על במת הכבוד והודה לבנו המאמן תמיר, יחד עם העובדה שמי שהעניק את צלחת האליפות לקפטן אור בלוריאן הוא יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ, המזוהה יותר מכל עם מחלקת הנוער התכולה, חגיגת המכבים הייתה מושלמת. אין ספק שמחר (ראשון) חותמים בקבוצה הבוגרת על תוצאה זהה מול יריבה זהה, שתשאיר את מכבי פתח תקוה בליגת העל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מנחם בר

    כאוהד הפועל אני מברך את מברך על אליפות ראשונה
    יחד עם זאת צריך לזכור ששניים שלושה שיעלו לבוגרים
    ימכרו אחרי שנה לקבוצות הגדולות במידה ויהיו טובים
    כך שהבוגרים לא יהנו מפערות קבוצת הנוער וימשיכו להתבסס על לגיון זרים חלש כמו השנה בתוספת ישראלים חלשים מכל מיני קבוצות ואת התוצאה ראיתם השנה בדמותה של קבוצה רעה מאוד שהאמת הגיעה לה לרדת אבל תשאר בסוף

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר