שי מושל. צילום: זאב שטרן
שי מושל. צילום: זאב שטרן

מושל ובנימין יפתחו בהרכב הפועל פ"ת מול ראשון לציון, במועדון מצפים לקהל רב

הקבוצה של מסאי דגו יודעת שניצחון הערב לא רק יבטיח עונה נוספת בליגה הלאומית, אלא גם יחזיר רשמית את הדרבי לפתח תקוה. מוראיאמה צפוי להשתלב כמחליף

פורסם בתאריך: 13.5.19 10:14

את חגיגות השמחה של אוהדי הפועל פתח תקוה בעקבות ירידת הליגה של היריבה העירונית אתמול (ראשון) קשה היה לפספס ברשתות החברתיות. אך כדי שהחגיגה תהיה מושלמת מבחינת האוהדים הכחולים, ניצחון במשחק הבית האחרון של העונה הערב (19:00) מול הפועל ראשון לציון ישים סוף לאחת העונות הקשות, המאתגרות והסוערות שידע המועדון, עם הישארות בליגה הלאומית.

יש לציין כי גם במקרה של תיקו מול הכתומים, הפועל תקווה לתיקו או ניצחון של הפועל מרמורק על הפועל רמת השרון, סיטואציה שגם כן תבטיח להפועל עונה נוספת בליגת המשנה. בכל מקרה בו הפועל תפסיד היום, ההכרעה תעבור למחזור האחרון, בו תשחק הפועל בעילוט מול הפועל איכסל שכבר ירדה לליגה א'. גם במקרה של הפסד היום, הפועל תהיה תלויה בעצמה במחזור האחרון, כדי להימנע מהמבחנים. במועדון מצפים לכ-2,500 אוהדים לפחות שיגיעו לדחוף את הקבוצה בדרך למטרה.

המאמן מסאי דגו ייאלץ להסתדר היום ללא שני המגינים שלו – עומר ורד המורחק ודניאל בורחל, ששבר את הפיקה בברך, גובס וגמר את העונה. במקומם יפתח באגף הימני שי מושל, כאשר באגף השמאלי יפתח נתי בנימין.הקשר היפני טאקויה מוראיאמה, שממעט לשחק בתקופה האחרונה עקב בעיות בבטנו, יפתח היום על הספסל ועשוי להשתלב למספר דקות כמחליף.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר