רם לוי ושגיא דרור מתוסכלים בסיום התיקו מול ראשון לציון. צילום: זאב שטרן
רם לוי ושגיא דרור מתוסכלים בסיום התיקו מול ראשון לציון. צילום: זאב שטרן

ההכרעה עוברת ליום שישי: הפועל פ"ת סיימה ב-0:0 מול ראשון לציון

דווקא במשחק שהיה יכול להבטיח לה את ההישארות, הקבוצה של מסאי דגו הציגה משחק חלש והסתבכה לפני המחזור האחרון ביום שישי מול הפועל איכסל. ניצחון על הקבוצה שכבר ירדה לליגה א' יבטיח עונה נוספת בליגת המשנה

פורסם בתאריך: 13.5.19 21:34

מה שירידת ליגה של היריבה העירונית יכולה לעשות. כ-2,200 אוהדי הפועל פתח תקוה יצרו הערב (שני) אווירה נהדרת באצטדיון ראש הזהב וקיוו להבטיח סופית עונה נוספת בלאומית פחות מ-24 שעות לאחר שהתבשרו על הדרבי מול מכבי, שירדה ללאומית באותו אצטדיון. אלא שבפועל הכחולים הציגו את אחד ממשחקיהם החלשים העונה ב-0:0 מול הפועל ראשון לציון, ויגיעו למחזור האחרון ביום שישי הקרוב כשסכנת המבחנים עדיין מרחפת מעליהם.

אוהדי הפועל היום במשחק. צילום: זאב שטרן

כלום לא הלך. גל לוי. צילום: זאב שטרן

כלום לא הלך. גל לוי. צילום: זאב שטרן

עוד משחק נהדר. דודי אלון. צילום: זאב שטרן

עצוב לומר, אבל דווקא במשחק כה גורלי לעתיד המועדון, הפועל לא בעטה ולו פעם אחת לעבר שערו של רועי פוקס, שנותר מחוסר תעסוקה במשך 90 דקות. מנגד, דודי אלון ביכולת מצוינת עצר פעמיים את ג'ורג' אמסיס, הדף כדור חופשי אדיר של אנטוניו מרשיץ' ומשנכנע לנגיחה כתומה הכדור נעצר בקורה. חסרונם של עומר ורד המורחק ודניאל בורחל הפצוע הורגש, כאשר נתי בנימין ובמיוחד שי מושל לא הצליחו למלא את מקומם של המגנים הבכירים.

בהיעדר עניין הביע הקהל הכחול את דעתו על אבי וגיא לוזון בפתיחת המחצית השנייה. להפועל ולראשון לציון 43 נקודות, אחת פחות מעכו במקום ה-11 ואחת יותר מרמת השרון במקום ה-14. במחזור הסיום בשישי הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ בעילוט מול נועלת הטבלה הפועל איכסל ותצטרך לנצח כדי לא להיות תלויה ביריבותיה לתחתית.

שחקני הפועל בסיום. צילום: זאב שטרן

נוסעים לעילוט. צילום: זאב שטרן

שחקני הפועל בסיום. צילום: זאב שטרן

שחקני הפועל בסיום. צילום: זאב שטרן

הרכב: דודי אלון, שי מושל, ירין חסן, דייויד אבידור, נתי בנימין, רם לוי, דניאל שוורצבוים, עמית מזרחי (טאקויה מוראיאמה, 59), שגיא דרור, גל לוי (בן לוי, 88), אמאדו סוקונה (מיכאל בן ברוך, 77).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בר

    קבוצה חלשה להחריד
    רוב השחקנים לא ראויים ללבוש את המדים הכחולים שנה הבאה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר