פרדי דוד. צילום זאב שטרן
פרדי דוד. צילום זאב שטרן

פרדי דוד ימשיך בהפועל פ"ת, משה שפירא חתם לעונה נוספת בנוער

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער יישאר לעונה נוספת. מוטי קקון ישמש כמנהל המקצועי של בית הספר לכדורגל. "המטרה היא שיהיו 15 שחקני בית בקבוצה הבוגרת", אמר דוד

פורסם בתאריך: 14.5.19 19:14

בעוד שההכנות לעונה הבאה בקבוצת הבוגרים עדיין לא יכולות להתחיל בעקבות התסבוכת בתחתית הטבלה, במחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה מתחילים כבר לתכנן את העונה הבאה. המנהל המקצועי של המחלקה בשנתיים האחרונות, פרדי דוד, ימשיך במועדון כאשר חתם לעונה נוספת עם אופציה להמשך ההתקשרות. דוד מוערך מאוד על ידי הצוות הניהולי החדש בהפועל תחת בעלות עמותת הכחולה.

"המטרה שלי כמנהל המקצועי של המחלקה היא לעצב את דמותו של השחקן ולמלא אחר האג'נדה של הכחולה – לייצא כמה שיותר שחקנים לקבוצה הבוגרת", אמר דוד. "זה תהליך שעשינו כבר בעונה האחרונה, כאשר אפשר לראות 5-6 שחקני בית בסגל של הקבוצה הבוגרת. המטרה היא להגיע למצב שיהיו 15 שחקני בית בסגל הבוגרים, כאשר שישה מהם יהיו בהרכב. כמובן שהמטרות הן לייצר קבוצות תחרותיות מנערים ב' ומעלה".

בכל הנוגע לקבוצת הנוער, שרשמה ריצה נאה עם המאמן משה שפירא שלא הסתיימה לבסוף בעליית ליגה, המאמן ימשיך לעונה נוספת וינסה להצעיד את הקבוצה לליגה העל. מאמן קבוצת נערים א', ניר ינובסקי, מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי הרצליה, ובימים הקרובים ימונה לו מחליף. איציק כהן ימשיך כמנהל מחלקת הנוער ובית הספר לכדורגל של המועדון, בעוד ששחקן העבר של המועדון, מוטי קקון, ישמש כמנהל המקצועי של בית הספר לכדורגל.

למרות שההכנות לעונה הבאה כבר החלו, במחלקת הנוער עדיין מקווים לראות את קבוצת נערים ב' של המועדון משלימה את העלייה לליגת העל. הקבוצה של יניב שאקי ניצחה ביום שבת 2:3 את הפועל קריית שמונה (צמד של בר נאווי ושער של איתי בן קימון) במשחק המבחן הראשון מבין שניים, כאשר הגומלין ייערך ביום שבת (11:00, קריית שמונה). במידה והפועל תגבור על הצפוניים בסיכום שני המשחקים, תפגוש הפועל את המדורגת 14 בליגת העל, שתקבע גם כן ביום שבת, לקרב מכריע על הכרטיס האחרון לליגת העל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בר

    פרדי רוצים כבר תוצאות
    מה שאתה אומר לא ריאלי ולא הצליח בשום קבוצה בארץ
    6 שחקנים בהרכב?
    אני קונה עכשיו 2 שחקנים שישיקו בבוגרים
    גם אצל מכבי שזכו באליפות לא יהיו 6 שחקני נוער בהרכב וגם לא 4

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר