מסאי דגו. צילום: זאב שטרן
מסאי דגו. צילום: זאב שטרן

סופית: מסאי דגו עוזב את הפועל פתח תקוה

המאמן שהשאיר את הפועל בליגה הודיע להנהלת המועדון כי הוא מסרב להצעתם ועובר לאמן את הפועל קריית שמונה. דגו הוא הראשון שמסיים עונה מלאה בהפועל מאז 2013/14. "אתם תהיו בלב שלי לעד"

פורסם בתאריך: 18.5.19 19:35

עובר צפונה. מאמן הפועל פתח תקוה, מסאי דגו, הודיע הערב (שבת) למנכ"ל רועי אלרום והמנהל הספורטיבי ניב טל, כי הוא מסרב להצעה שקיבל להארכת חוזהו והוא עוזב את המועדון לאחר עונה אחת, בסיומה השאיר את הקבוצה בליגה השנייה למרות מינוס 11 נקודות. דגו ישתדרג בעונה הבאה לליגת העל כשיאמן את הפועל קריית שמונה. יש לציין כי בשבועות האחרונים הכחיש דגו כי נפגש או סגר עם המועדון הצפוני.

המאמן הגיע להפועל בקיץ, עוד בתקופתו של הבעלים דורון גלנט, ועבר לא פחות משלושה בעלי בית. את ההכנות לעונה הוא התחיל באיחור ניכר ועם תקציב נמוך בעקבות הליך הפירוק אליו נכנס המועדון. תחת המפרק, דגו ייצב את הקבוצה מבחינה מקצועית, עד שבחודש ינואר רכשה עמותת הכחולה את הבעלות על המועדון. דגו מסיים עונה נפלאה בהפועל, במהלכה עמד ביעד המקצועי – הישארות בליגה הלאומית, וקידם כמות גדולה של שחקנים, בהם גם שחקני בית.

מאז הידיעות על מעברו של דגו לקריית שמונה הגיעו לאנשי הפועל פניות מסוכנים רבים לגבי מאמנים לעונה הבאה. בימים הקרובים ייפגשו אנשי המועדון עם מועמדים פוטנציאליים. המנהל הספורטיבי, ניב טל, אמר: "אני מאחל למסאי המון בהצלחה בהמשך הדרך. אמרנו לו שאנחנו אוהבים אותו ומודים לו על עונה נפלאה ומרגשת. לעולם לא נשכח את מה שהוא עשה בשביל הפועל פתח תקוה ותמיד יהיה לו בית חם לחזור אליו. כמועדון ידענו לשמור על מעמד המאמן, לא התייחסנו לשמועות שהיו בתקופה האחרונה ולא פנינו למאמנים אחרים. ייצרנו שקט למערכת ונמשיך לשמור על כבוד המאמן".

בפוסט שפרסם הערב בעמוד הפייסבוק שלו כתב דגו: "משפחת הפועל פתח תקוה היקרה. קשה לבטא במילים מה שהראש חושב והלב מרגיש. הצטרפתי למועדון הענק הזה בזמנו הקשה ביותר. הגעתי למועדון כשהוא בהליכי פירוק ובמצב קשה ולמרות זאת, מהשניה הראשונה הרגשתי את רוח המועדון, את הקהילה שעוטפת אותו בחום ואהבה ואת הרצון שלו להתקיים ולהתקדם. פתחנו את העונה באמצע יולי, כאשר שאר הקבוצות כבר בשיא ההכנות ואחרי מחנה אימונים מסודר, עם מתקן אימונים סינטטי, עליו קשה מאוד להתאמן בחודשי הקיץ החמים".

עוד הוסיף דגו: "הסביבה הקרובה אלי לא הבינה למה הרגשתי את החיבור הזה ומדוע בחרתי לקחת סיכון כה גדול, אשר היה עלול לפגוע לי בקריירה, אך הרגש גבר והחלטתי לקחת על עצמי את האחריות העצומה שבלהשאיר את המועדון הזה בליגה. יחד עם הצוות האדיר שלי אותו אני מעריך מאוד ובלעדיו לא הייתי מצליח לעשות זאת, בנינו סגל צעיר, צנוע ומרענן ועבדנו קשה, לילות כימים, בכדי להסב אושר למשפחת הפועל פתח תקוה, ולהשאירה בליגה הלאומית. הדרך הייתה ארוכה וקשה, ידענו עליות ומורדות, ניצחונות בדקה ה-90 לצד הפסדים כואבים ולבסוף, הרוח של המועדון ניצחה".

בהמשך כתב: "ראשית, ברצוני להודות לקהל הגדול של הפועל פתח תקוה, המועדון הזה חזק בזכותכם ויצליח בעזרתכם. תודה למשפחה היקרה שלי ובמיוחד אישתי המלכה על הכוחות והסבלנות ברגעים הקשים והשמחה האדירה ברגעי האושר. תודה לדורון גלנט על האמון לפני שעזב ולמפרק הקבוצה, עו"ד יונגר, על השקט והבטחון גם ברגעי משבר. תודה ענקית למנהל הקבוצה חזי בבאי, לאיש המשק עוז בצון, לרופא הקבוצה אחמד ביאסדה, לפיזיוטרפיסט הקבוצה גל כהן, למזכירת המועדון קרן רוטקוביץ, לצוות ספורט קליניק בראשות עידו דנה היקר, מנכ"ל המועדון רועי אלרום והמנהל המקצועי ניב טל – אין מקצוענים כמוכם ומדהים כמה לב אתם משקיעים בכדי שנוכל לעבוד בשקט ולעסוק רק בכדורגל. לעמותת האוהדים, הבעלים של הקבוצה, על מגוון הנוגעים בדבר, אשר פועלים למען הפועל בלב שלם ומבלי להסית את העיניים מהמטרה. ואיך אפשר בלי לברך את השחקנים, הגיעו לכל אימון ולכל משחק עם רצון אדיר להצליח וכל אחד מהם נכנס לליבי לתמיד. העונה הכה אינטנסיבית הזו הסתיימה עם טעם מתוק, מקווה שכך אזכר אצלכם. אתם תמיד תהיו בלב שלי לעד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. יעקב

    הוא יחזיק גג חדשיים בקרית שמונה הוא לא מאמן כזה גדול הוא לא יכול להצליח הוא מאמן שנתיים וכבר עבר 4 קבוצות והוריד את אשקלון ליגה זה שהוא הולך זה רק לטובה לעולם לא צריך להחזיר אותו מי הוא טיפוס מגעיל יאללה הביתה

  2. אלי

    קודם כל מזל טוב שנשארנו בליגה אחרי עונה מטורפת שכולם רצו שהפועל תרד אבל אלוקים חשב אחרת
    ניב טל אל תעשה טעות בנוגע לזהות המאמן רק יובל נעים הוא קבלן עליות הוא תפור עלינו ויש גם את קובי רפואה וקשטן. אבל יובל נעים הוא המתאים ביותר הוא אף פעם לא מאכזב
    אני לא אחדש את החברות בכחולה אם תביאו מאמן בינוני כמו איווניר ושוב נסבול.תכבדו את דעת הקהל יובל נעים הכי ראוי נקודה

  3. רני

    שקרן פתולוגי מסאי ..חסר אישיות סע לך אין לך מקום אצלנו

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    טוב שאלך.דייגו. ואל תחזור.השחקנים אישאירו את עצמם בליגה.לא אתה.הנהלה.יובל נעים. או.תומר קשטן.אכי מתאימים

  5. אבי

    יובל נעים צריך לחתום בהפועל פ"ת
    אם רוצים באמת לעלות זה האיש הנכון ביותר
    אסור לעשות טעיות
    ומסאיי דגו אתה צריך להתבייש שאתה רוצה לקחת את אמאדו סוקונה וגל לוי ושגיא דרור אין לך בושה
    כפויי טובה אתה
    מחזור 8 איזי מפטר אותך
    עוד תתחנן לחזור

  6. מאיר

    הנהלה יקרה
    הספיקה לנו העונה הקשה הזאת
    אנחנו רוצים לחזור לליגת העל בבקשה מכם התחשבו בדעת הקהל בפרט באילו שחברים בעמותה ומשלמים על זה כסף
    אנחנו רוצים את יובל נעים כמאמן הפועל פ"ת
    הגיע הזמן לבנות קבוצה חזקה שתעלה
    ויובל זה הבנאדם שיש לו קבלות לעליות ליגה
    אין מקום לטעיות!

  7. אלון

    אני מאוכזב ממסאיי דגו שהכחיש שהוא עובר
    מה הבעיה לומר את האמת
    אבל הכי מרגיז שהוא דיבר עם גל לוי סוקונה ודרור שגיא
    למה? אתה מתנהג באי הכרת הטוב למועדון שהרים אותך
    אני מאוד מאוכזב ממנו
    הנהלה רק יובל נעים
    לא נחדש חברות בעמותה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר