רם לוי. צילום: זאב שטרן
רם לוי. צילום: זאב שטרן

רם לוי הוא שחקן העונה של אוהדי הפועל פ"ת: "ברור שאני רוצה להמשיך"

בגיל 21 בלבד ועם סרט הקפטן על היד, שחקן הבית נבחר על ידי 25 אחוזים מבין 1,600 המצביעים בסקר השחקן המצטיין של "ספורט מלאבס". "ליגת העל? אני לא ממהר, קודם כל הפועל פתח תקוה", אמר לאחר הבחירה. דודי אלון הגיע למקום השני (20 אחוזים), שגיא דרור לשלישי (19 אחוזים)

פורסם בתאריך: 19.5.19 20:40

אחרי שקיבל את סרט הקפטן והפך לשחקן מרכזי בהפועל פתח תקוה כשהוא רק בן 21, רם לוי יכול לרשום לעצמו נקודת ציון נוספת, כאשר נבחר על ידי גולשי "ספורט מלאבס" לשחקן המצטיין של הקבוצה לעונת 2018/19. 24.8 אחוזים מבין כ-1,600 המצביעים בסקר בחרו בקשר האחורי, שהפך כבר מזמן לאהוב הקהל הכחול וסיפק עונה מצוינת.

למקום השני הגיע השוער דודי אלון, שהיה אלמוני עבור האוהדים בתחילת העונה, אך עם שלושה פנדלים שעצר ונקודות רבות שרשומות על שמו, קיבל 19.5% מהקולות. קצת אחריו הגיע שגיא דרור, שרשם את עונת הפריצה שלו, עם 18.5%. במקום הרביעי סיים דניאל שוורצבוים (11.1%) ועומר ורד סגר את החמישייה הראשונה (6.6%).

למרות גילו הצעיר, לרם לוי כבר 63 הופעות בקבוצה הבוגרת של הפועל, כאשר בעונה האחרונה היה שחקן הרכב קבוע. תחת מסאי דגו שיחק בעיקר כקשר אחורי, כאשר לאחר שחרורו של סימון פאמבו בחודש ינואר, אחריות רבה הוטלה עליו ועל דניאל שוורצבוים, ששמרו על חוליית קישור איכותית בחצי השני של העונה.

"זה מטורף, הבחירה בי מרגשת אותי מאוד", אמר לוי לאחר שהתבשר כי נבחר לשחקן העונה. "זה לא מובן מאליו, בדרך כלל מסתכלים על אלו שמבקיעים ואני שמח שהעריכו את העבודה הקשה שלי לאורך כל העונה. אני מרגיש שעשיתי קפיצה מדרגה העונה, בפן המנטאלי והמקצועי. אני הרבה יותר חזק ומחושל, אין שאלה בכלל".

"הרבה יותר חזק ומחושל". לוי. צילום: זאב שטרן

"הרבה יותר חזק ומחושל". לוי. צילום: זאב שטרן

בגיל 21 אתה הקפטן של הקבוצה בה גדלת ועכשיו גם נבחרת לשחקן העונה. האמנת שתגיע למצב כזה בגיל כל כך צעיר?
"כשאתה משחק בילדים ובנערים של הפועל אתה אפילו לא חולם על זה, רק על איך להגיע איכשהו לבוגרים. היום בגיל 21 אני קפטן ומוערך על ידי האוהדים, זה משהו שהוא מבחינתי וואו, אין מילים".

הפועל עברה העונה את אחת העונות הקשות בתולדותיה. איך ההרגשה רגע אחרי שהכל נגמר?
"עברנו הכל בעונה הזאת, קשיים ומורדות. אף אחד לא האמין בנו וגם כשסגרנו את המינוס אמרו שנרד בוודאות. הוכחנו לכולם אחרת. באנו חזקים מנטאלית, חבורה של גברים, צוות מטורף שלא הוריד לרגע את הרגל מהגז וזה השתלם בסוף".

מה חשבת על המעבר של מסאי דגו לקריית שמונה? היה נראה שמאז הפרסומים על המעבר לקריית שמונה חלה ירידה ביכולת של הקבוצה.

"מסאי הוא מקצוען אמיתי, לרגע לא הרגשנו שזה משפיע. הוא נתן את כל כולו למען הפועל. אני חושב שהמעבר הזה מגיע לו. הוא מאמן ברמה של ליגת העל ואני מאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך. לגבי הירידה ביכולת, אני לא חושב שזה קשור. מסאי לרגע לא הזכיר את זה ותמיד עבד קשה כדי להצליח בהפועל. מה שהוא עושה אחרי שנגמרה העונה זה כבר שלו וזכותו".

מבחינת האוהדים, אתה השחקן שחשוב ביותר לשמר במועדון לקראת העונה הבאה. אתה רואה את עצמך בהפועל גם בעונה הבאה?
"ברור שאני רוצה להמשיך. זה המועדון שגדלתי בו ונתן לי את הבמה. אם ירצו אותי אין לי ספק שזה יקרה. למה לא?"

מעבר לליגת העל לא מפתה אותך?
"האמת שלא, אני לא ממהר. קודם כל הפועל פתח תקוה, אני אשב איתם. אני רוצה את הפועל פתח תקוה".

שנה מהיום, חגיגות עלייה לליגת העל?
"אני תמיד שואף הכי גבוה אבל זה תלוי בהנהלה ובמאמן שיהיה, זה עוד מוקדם. אנחנו השחקנים מרגישים שהמועדון הזה חייב להיות בליגת העל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מודל לחיקוי השחקן הנשמה הזה שלנו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר