גיא ונאור לוזון. צילום: זאב שטרן
גיא ונאור לוזון. צילום: זאב שטרן

מכבי פתח תקוה תתבסס על שחקני הבית, אופיר מזרחי ואלי אלבז יעזבו

אחרי הירידה המפתיעה ללאומית, הלוזונים מתחילים לתכנן את העונה הבאה, כשישימו דגש על קידום שחקנים מקבוצת הנוער. קאניוק ייפרד מהקבוצה, קופר מחזיק בחוזה לעונה נוספת

פורסם בתאריך: 22.5.19 18:32

כיאה למעבר החד ממוצאי שבת לשישי בצהריים, הירידה הטראומטית לליגה הלאומית צפויה להוביל למהפכה של ממש במכבי פתח תקוה, מודל עונת 2019/20. לא בגזרת המאמן חלילה, שם מעמדו של גיא לוזון יציב מתמיד, אבל בהחלט לכל הקשור במצבת השחקנים. ראשית, למרות שעוד טרם ברורה סופית מכסת הזרים בליגה הלאומית בעונה הבאה, כל השחקנים הזרים של הקבוצה בעונה האחרונה צפויים לעזוב, למעט הקשר ארמנדו קופר הפנמי, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה ולצדו, אם הדבר יהיה אפשרי, יצורף זר נוסף בעל שיעור קומה. יש לציין כי עדיין לא ברור האם קופר יערים קשיים על הישארותו לעונה נוספת, שכן מעמדו בנבחרת פנמה עלול להפגע עם הירידה לליגה השנייה בישראל.

הקשר גידי קאניוק, מהבודדים שסיפקו העונה את הסחורה עם חמישה שערים ושמונה בישולים, מושאל מפחטקור טשקנט האוזבקית ויעזוב שוב את הקבוצה. גם אלי אלבז ואופיר מזרחי, שחקני הרכש המאכזבים שהצטרפו בחלון ההעברות, לא ימשיכו במכבי בליגת המשנה. המגן הימני והקפטן הוותיק נאור פסר סיים חוזה ולא ברור אם יישאר בלאומית. פסר בן ה-33 גדל במחלקת הנוער של המועדון ושיחק בו במשך 15 שנים, פרט לשנתיים בהן הושאל להפועל רמת השרון. כעת, עם ירידת קבוצתו לליגה השנייה, עשוי פסר לנסות ולמצוא קבוצה אחרת שתקלוט אותו בליגת העל.

בדומה לעונה החולפת, ינסו לאתר קבוצה שתקלוט את יובל שבתאי, המחזיק בחוזה גבוה לעונה הבאה. כזכור, יובש שבתאי כחצי עונה ביציע לאחר שלא הסכים להתגמש בדרישותיו והקבוצה נאלצה לכבד את חוזהו ובנוסף ויתרה על קובי מויאל, שכבר סיכם את תנאיו. עם חזרתו של גיא לוזון, שב גם שבתאי לתמונת ההרכב. החלוץ לידור כהן, בעונה מאכזבת במיוחד בה כבש פעמיים ובישל כמות זהה, מחזיק גם הוא בחוזה לעונה הבאה, אך עשוי לקבל הצעות שישאירו אותו בליגה הבכירה גם בעונה הבאה. שחקנים נוספים בעלי חוזה הם השוערים צחי גיגי ויוסי גינזבורג, הבלמים עומר דנינו ועידן אדהנני והחלוץ תאי בריבו. בנוסף, בקבוצה מעוניינים לראות את המגן גל שיש ממשיך עונה נוספת.

באופן טבעי, סגל הקבוצה בליגת המשנה יתבסס על שחקנים תוצרת בית, כשהקשרים מוחמד סרסור ואיתי טאקו כבר צברו אשתקד ניסיון משמעותי בבוגרים. בנוסף, לא פחות מחמישה שחקנים יעלו לבוגרים מקבוצת הנוער שזכתה באליפות היסטורית – שחקן הכנף ליאל עבדה ששותף בדקות הסיום של משחק הירידה מול הפועל תל אביב, הבלם והקפטן אור בלוריאן וכן הקשר ההתקפי ארד בר, הקשר דן כדורי והמגן השמאלי יוני מבשוב. המגן הימני דניאל בוסי ישוב לקבוצה לאחר שהושאל אשתקד להפועל קטמון, כמו גם הבלם אסף לוי, שחוזר מהשאלה ממרמורק. אגב, תמיר ונאור לוזון צפויים להמשיך לאמן את הנוער שנה נוספת, במקביל לתפקידם כעוזריו של גיא לוזון בבוגרים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר