גל לוי. צילום: זאב שטרן
גל לוי. צילום: זאב שטרן

מכבי פ"ת התעניינה בגל לוי, שסרב: "כרגע מחפש קבוצה בליגת העל"

הקשר המצטיין של הפועל, שכבש 11 שערים בעונה האחרונה, מחוזר על ידי היריבה העירונית, אך העביר תשובה שלילית בשלב זה. עומר גולן: "לא צריך להתייחס בתקופה הזאת לכל מפגש"

פורסם בתאריך: 27.5.19 19:39

הדרבי הפתח תקוואי שיחזור העונה במסגרת הליגה הלאומית צפוי לעורר לא מעט יצרים, אך כבר בתחילתו של חלון ההעברות נרשמה נקודת חיכוך ראשונה בין שתי הקבוצות, כאשר מכבי פתח תקוה התעניינה בקשרה המצטיין של הפועל בעונה האחרונה, גל לוי.

גורמים במכבי טענו כי לוי נפגש היום (שני) עם אנשי המועדון, קיבל הצעה כספית לעונה הקרובה אך סרב בשלב זה להצעה. לאחר סיום העונה הבהירו אנשי הפועל ללוי כי הם היו מעוניינים לראות אותו ממשיך לעונה נוספת, אך הקשר הדגיש כי ברצונו למצות את האפשרויות בליגת העל.

המנהל המקצועי של מכבי, עומר גולן, מסר בתגובה: "לא צריך להתייחס בתקופה הזאת לכל מפגש, אנחנו נשב עם הרבה שחקנים בפגרה הזאת ולא צריך להתייחס לכל מפגש כזה. ברגע שיהיו דברים סגורים עם שחקן כזה או אחר נגיב". גל לוי אמר: "אני מחפש כרגע קבוצה בליגת העל". תגובת הפועל פתח תקוה תובא לכשתתקבל.

כזכור, לוי כבר שיחק במכבי כשהייתה בליגת העל בעונת 2016/17, אך מיעט לקבל הזדמנויות. העונה האחרונה בהפועל הייתה הטובה שלו בקריירה, כשכבש 11 שערי ליגה והיה אחד השחקנים המובילים של הקבוצה במסע ההישארות בליגה הלאומית למרות מינוס 11 הנקודות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר